Help! Buren! Geluidsoverlast!

Origineel geplaatst door Slolov
Misschien je buren maar deze cd cadeau geven:
http://boombuster.com/

hahah, wat een nice concept, maar ik denk dat deze cd meer zin heeft:

back_cover_hi.jpg

je buren/aardsvijanden denken dan ofwel dat je een gevaarlijke gek bent, of ze sterven aan bloedverlies via oor..

niet dat het zo'n slechte cd is; er worden onder andere een paar EMS synths (vcs3 en synthi) op een, ehh, aparte manier in gebruikt ;)

Origineel geplaatst door Poast PR
Wat wel vreemd is, is dat hij zelf 10 uur per dag hardcore blaast....:stupid

dat is dan zijn andere helft zeker, die dat doet.

ez: mooi fitnessapparaatje! die ga ik ook kopen, roeitrainer eruit, deze erin.

Origineel geplaatst door sms303
In Rotterdam krijg je vanuit de woningbouwvereniging een klacht wanneer er door 2 buren over hetzelfde feit is geklaagd. Van een klacht dien je ook schriftelijk een bevestiging te krijgen. Bij 3 waarschuwingen is het structureel en kan de ontruimingsprocedure gestart worden!
Maar hoe en wat bij een koophuis?

Hoe en wat mbt in beslagname door politie is volgens mij ook de regel 3x is scheepsrecht van kracht.
Is dat dan op dezelfde avond of over welk tijdsbestek hebben we het dan?

In de lokale plaatselijke verordering is opgenomen vanaf hoelaat en tot welke tijd geluid op aanzienlijk nivo gemaakt kan worden. Zo uit mn hoofd heb je een vergunning nodig om vanaf 11.00 tot 23.00 uur geluid aan de openbare weg ten hore te mogen brengen, dit mag dan weer niet 100db overschrijden.

De ongeschreven regel voor geluid is: vanaf 12.00 tot 22.00 met inachtnemning van redelijk geluidsnivo zonder tot overlastgevend voor de buren te zijn.

Neem contact op met de gemeente, afdeling evenementenvergunningen, en/of de woningbouwvereniging zij zullen ongetwijfeld meer (juiste) informatie hierover kunnen geven.

Probeer het een en ander te communiceren met je buurman, probeer het knelpunt te achterhalen en in goed overleg tot een oplossing te komen die voor allebei werkt..
zoniet dan hoop ik dat je buurman een voetbalfanaat is en dat je hem kan betrappen op gekuidsoverlast als Nederland in de FINALE staat! :D

juridisch forum stel hier je vraag ff... binnen de kortste keren heb je een onderbouwd antwoord (kan door een juridisch onderlegd persoon zijn maar ook van mensen zoals jij en ik!)

ben benieuwd wat eruit voortkomt.. zal deze draad volgen

suc6 ermee!

Bij een koophuis gaat dat wat moeilijker, maar als het lukt nog veel pijnlijker. Als je namelijk van iemand erg veel last hebt, dan kun je dus een straatverbod eisen. Tja dan kun je je huis niet meer in.

Voor de mensen hier die op professionele basis muziek maken, misschien is een milieu-vergunning wat? Vrij lang en traag proces, maar op het moment dat je een milieu vergunning hebt, dan sta je gewoon een stuk sterker. Klinkt raar? Geluidsoverlast is namelijk ook milieu-vervuiling, vervuiling van het leefmilieu.

Back