Ik vraag het me af wanneer je geluidsoverlast veroorzaakt....de wet is hier niet erg duidelijk in. Het is zelfs zo dat als iemand overlast ervaart dat dan ook overlast is. Maar er staat nergens in de wet met hoeveel decibel je nou eigenlijk in overtreding bent. Het is nu zo dat als de politie aan de deur komt en zij horen geen overlast dat dat er dan ook niet is.....ervaren zij (dus de politie) wel overlast dan is er ook sprake van overlast....dus mag een agent of buurvrouw je niet dan heb je de poppen aan het dansen...dat kan natuurlijk niet dansende poppen maar dat is van hetzelfde laken een pak etcetc. 
Weet iemand dat? En wat zijn je plichten en rechten in deze?
Ik weet bv dat je na tienen geen harde geluidsoverlast meer mag veroorzaken en dat je pas na 7 uur 's ochtends mag beginnen met timmeren en boren..(als je dat zou willen zo vroeg)
Maar een wasmachine die de hele dag draait kan ook als overlast worden ervaren.......
Dus ik ben benieuwd of iemand hier iets meer over weet en het liefst dit kan staven dmv de wet.

Weet iemand dat? En wat zijn je plichten en rechten in deze?
Ik weet bv dat je na tienen geen harde geluidsoverlast meer mag veroorzaken en dat je pas na 7 uur 's ochtends mag beginnen met timmeren en boren..(als je dat zou willen zo vroeg)

Maar een wasmachine die de hele dag draait kan ook als overlast worden ervaren.......
Dus ik ben benieuwd of iemand hier iets meer over weet en het liefst dit kan staven dmv de wet.

misschien heeft ze hele gevoelige oren, i don't know.....