thegreatmuffin
rtm
Ok, lekker stukje muziek Pim, en dat alleen met de Andromeda. Het is jammer dat ik er de ruimte niet meer voor heb maar dat geld zou ik er wel voor overhebben. Voor degenen die hem duur vinden bekijk dan eerst of je een roker, drinker of beide bent. Vraag dan nog een keer aan jezelf of deze synth zo duur is (niet dat ik geen paar glaasjes lust). Iig, wordt het tijd voor Alesis om even een Moduleversie hiervan op de markt te brengen. 19" bak, 5 units hoog, geen ribboncontroller maar wel vol met knoppen. Vanwege het missen van die ribbon controller en toetsen de prijs verlagen met 800 euro. Nou, best een idee toch
Bij de weg waarom noemt iedereen het ding Andy? Kliinkt zo bekakt lief voor een synth, het is toch geen nerd? Dan vinnik Andro veel ruiger klinken. Of maakt het een haar. Iemand een lekkere sexy damesnaam voor de Alesis?
Bij de weg waarom noemt iedereen het ding Andy? Kliinkt zo bekakt lief voor een synth, het is toch geen nerd? Dan vinnik Andro veel ruiger klinken. Of maakt het een haar. Iemand een lekkere sexy damesnaam voor de Alesis?