WK voetbal tracks

comet

Stamgast
Ja ja, het WK is in volle gang :biertje:
prima dit soort initiatieven, onder het genot van pils lekker futebal kijken, duidelijke zaak !
het valt me op dat er met deze WK weinig 'voetbalnummers' zijn...
We kennen allemaal nog wel die van Zuco 103 met Futebal denk ik? Niet te evenaren heb ik zo het gevoel, blijft echt een heerlijk nummer... dit jaar hebben ze een remake van dat nummer, helaas niet zo lekker als het orgineel...
Melvin - Het Oranje Lied doet het ook goed, ook hij heeft een remake gemaakt... verder weinig echt lekkere voetbalhitjes dit jaar heb ik het idee !
Of toch wel?

:voetbalsmiley:

ik zit zo dat nummer dat nummer te luisteren van zuco op hun website, ook wel lekker... maar ik bedoel de live versie die als themesong werd gebruikt voor Villa BVD met het EK in Portugal, volgens mij is er nooit een live versie uitgebracht van dat nummer, errug zonde !

Nijmegen%20en%20Doetichem%20034.jpg

land! hup hup hol!

Valt mij op dat ik in de stadions alleen maar 'oleee, oleee, olee, oleee' hoor:)

:frons: ALLES moet al wijken voor voetbal; ben al lang blij dat er weinig Fußball-nummers zijn verschenen..

Origineel geplaatst door Zoidsity
:frons: ALLES moet al wijken voor voetbal; ben al lang blij dat er weinig Fußball-nummers zijn verschenen..

crying_kid.gif

:D Troost je, 't duurt niet lang meer..

De voorrondes voor het EK beginnen al in september die tot eind 2007 duren, en in 2008 mogen we weer :D

maar niemand helden nummers? die melvin nummers tijdens villa bvd doen het erg goed :biertje:

ik herrinner me ook nog dat add 'n to x of een ander groepje wat hooligans had uitgenodigd om een nummer in te zingen "monsterbobby" heet het. Maar of het echt zo is gegaan...

Back