Welke synthesizer zou je nog willen.

Ik wil graag een .......................................... (kenners vullen dit onderdeel in, ik hoef niets te zeggen).

Ik wil graag een .......................................... (kenners vullen dit onderdeel in, ik hoef niets te zeggen).
Een Bontempi? :D

Bontempi_M325.jpeg

laten we hopen dat de kenners het dan ff invullen zodat de niet-kenners het ook ff kunnen weten... ofzo... :?

Ik wil graag een emulation II vst
:okdan: denk ik... :mega: :? Nou ja.. ik denk vaak dat ik heel goed ....8D:bekdicht:

Die speciale Bontempi MM editon Electronic M325 met afzonderlijke sliders voor volume en power enzo en al die drukknopjes is trouwens ook behoorlijk :okdan:

Oja.. en ik ga binnenkort een EMU APS krijgen da's een soort synthesizer maar dan voor je in de compjoeter... en die wilde ik al heeeeeel lang :D
APS.jpg

:okdan: denk ik... :mega: :? Nou ja.. ik denk vaak dat ik heel goed ....8D:bekdicht:

Die speciale Bontempi MM editon Electronic M325 met afzonderlijke sliders voor volume en power enzo en al die drukknopjes is trouwens ook behoorlijk :okdan:

Oja.. en ik ga binnenkort een EMU APS krijgen da's een soort synthesizer maar dan voor je in de compjoeter... en die wilde ik al heeeeeel lang :D
APS.jpg

As if you could read my mind! :okdan: Je hebt een kus verdiend :{

Ik wil alle synths hebben! Maar mijn droomsynths die ik nog wil:

Roland: JP6 en 8, MKS 70 en 80, jx3p, jx8p, Juno60, Alpha Juno 1 en de pg1000 voor mijn D50

Alesis: Andromeda, Ion

Oberheim: OB8, OBX, OB12

Schmidt analog synth

En minimaal 50.000 euries om het te kunnen betalen!

'k zal waarschijnlijk niet de enige zijn, hij is behoorlijk herkenbaar, dus ga ik ook de naam niet uitspreken, enkel een plaatje om rustig bij weg te dromen;

cs80.JPG

Een Waldorf Wave, Prophet VS of een Prophet 12.

Voor de rest alleen nog maar geinteresseerd in drums, samplers en FX.

Dat kan er maar eentje bij mij zijn : de Waldorf Microwave XTk.

Die oranje keyboard versie van de Microwave.

En mensen, terwijl ik dit opschrijf wordt ik weer warm van binnen. Als ik deze synth ooit in mijn bezit krijg en ik heb hem eindelijk in mijn woning dan zullen er echt emoties loskomen bij mij. En als ik dan ook nog eens de gele keyboard versie van de Waldorf Q kan bemachtigen zullen familieleden ze erfen.

'k zal waarschijnlijk niet de enige zijn, hij is behoorlijk herkenbaar, dus ga ik ook de naam niet uitspreken, enkel een plaatje om rustig bij weg te dromen;

cs80.JPG

Ja die wil ik ook ja! Staat ook zeer hoog op mijn lijst!

Back