De Korg Zeus, Poseidon of Hades?Een Korg Kronos, of, als ik tegen die tijd eindelijk genoeg centjes heb, de opvolger er van.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De Korg Zeus, Poseidon of Hades?Een Korg Kronos, of, als ik tegen die tijd eindelijk genoeg centjes heb, de opvolger er van.

Een Bontempi?Ik wil graag een .......................................... (kenners vullen dit onderdeel in, ik hoef niets te zeggen).

laten we hopen dat de kenners het dan ff invullen zodat de niet-kenners het ook ff kunnen weten... ofzo...Ik wil graag een .......................................... (kenners vullen dit onderdeel in, ik hoef niets te zeggen).

laten we hopen dat de kenners het dan ff invullen zodat de niet-kenners het ook ff kunnen weten... ofzo...![]()
Ik wil graag een emulation II vst
Nou ja.. ik denk vaak dat ik heel goed ....

denk ik...
![]()
Nou ja.. ik denk vaak dat ik heel goed ....
Die speciale Bontempi MM editon Electronic M325 met afzonderlijke sliders voor volume en power enzo en al die drukknopjes is trouwens ook behoorlijk
Oja.. en ik ga binnenkort een EMU APS krijgen da's een soort synthesizer maar dan voor je in de compjoeter... en die wilde ik al heeeeeel lang
![]()

'k zal waarschijnlijk niet de enige zijn, hij is behoorlijk herkenbaar, dus ga ik ook de naam niet uitspreken, enkel een plaatje om rustig bij weg te dromen;
![]()

'k zal waarschijnlijk niet de enige zijn, hij is behoorlijk herkenbaar, dus ga ik ook de naam niet uitspreken, enkel een plaatje om rustig bij weg te dromen;
![]()