G
Guest
Guest
was er intussen niet alweer een nieuwe cd?
vertrouwde klanken, maar nóg beter geproduceerd?!
vertrouwde klanken, maar nóg beter geproduceerd?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
enneh.... see you in the future...

dat is idd helemaal het soundjeVoor de meelezers onder ons:check Karels nummer Final Elevation eens,
Een sound om van te watertanden,brengt je helemaal terug naar 80 ties.

Haha, inderdaad.Ik onder het luisteren te wachten wanneer de stem van Sabrina of Samantha Fox voorbij kwam.

dat is toch wel een hele andere sound waar dat bij past... dat stukje van Karel is toch meer in het straatje van de Space (italo) Disco...Ik onder het luisteren te wachten wanneer de stem van Sabrina of Samantha Fox voorbij kwam.
toen er nog veel aan melodie werd gedaan zal je bedoelen...Haha, inderdaad.
Alleen het is zo hap-slik-weg muziek.
dat is toch wel een hele andere sound waar dat bij past... dat stukje van Karel is toch meer in het straatje van de Space (italo) Disco...
toen er nog veel aan melodie werd gedaan zal je bedoelen...
Melodie?toen er nog veel aan melodie werd gedaan zal je bedoelen...

Hmmm. Hoewel de muziek van Samantah Fox en Sabrina een beetje gransgeval is tussen 80's en de 90's house opkomst.

jawel, maar dat kwam ook door de middelen die men toen gebruikte... vandaar het recht toe recht aan geluid...Melodie?
Het zal wel. Ik bedoel dat het heel statische melodieen in songs die geen verhaal vertellen zijn, als je begrijpt wat ik bedoel.

de muziek van samantah fox en sabrina?? de muziek??
ik neem aan dat jij geen borstenman bent?!![]()

de muziek van samantah fox en sabrina?? de muziek??
ik neem aan dat jij geen borstenman bent?!![]()