Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Hype2000
Hoi,
Ik heb na heel wat uitproberen van de demoversie de Nexus aangeschaft, en ik vind hem subliem. Ik ben reeds langer bezig met de Virus C, de JP-8080, de JD-800 en verschillende VST's (waarvan Vanguard mijn favorietje is). En hoewel ik heel graag aan knoppen draaien doe, slorpt dat heel wat van mijn tijd op. En van dat laatste heb ik juist niet zoveel. Juist daarom is een vst als de Nexus een prima aanvulling. De weinige tijd die ik momenteel heb kan ik terug besteden aan muziek maken!!!

Origineel geplaatst door Xpressive
Ben je niet bang dat je over een paar maanden al weer uitgekeken bent op die sounds? Ik geef toe hij klinkt super maar voor de rest kan je er niet zoveel mee.![]()
Origineel geplaatst door Xpressive
Ben je niet bang dat je over een paar maanden al weer uitgekeken bent op die sounds? Ik geef toe hij klinkt super maar voor de rest kan je er niet zoveel mee.![]()
Origineel geplaatst door Hype2000
Ik vind het inderdaad een afknapper als je aan de knoppen van de Nexus begint te draaien. Nogal weinig flexibel. Je moet het geluid pakken zoals ie is. Maar dit kun je zeggen van al die llibrary-based plugins. Wat ik er wel goed aan vind is dat deze synth een bron van inspiratie is. De sounds klinken zodanig goed dat je echt zin krijgt om muziek te maken. Eens je nummer in elkaar zit kun je sleutelen à volonté met Vanguard, Virus, JP enz. om alles ietwat persoonlijker te maken.

Origineel geplaatst door Virtual-Analog
wat een gezeik hier, veel mensen zijn zowiezo preset gebruikers, passen hooguit filter en adsr aan, precies wat de nexus kan...
willen ze ineens N.I. Reaktor achtige tweakabilitiy![]()
![]()

Origineel geplaatst door Virtual-Analog
wat een gezeik hier, veel mensen zijn zowiezo preset gebruikers, passen hooguit filter en adsr aan, precies wat de nexus kan...
willen ze ineens N.I. Reaktor achtige tweakabilitiy![]()
![]()