NEXUS (ReFx vs Vengeance)

Ik heb Nexus sinds een paar dagen + 5 expansions,en ik vind hem gewoon super!

wie wil hem ook?

Origineel geplaatst door travelan
Ennnn hij is alweer gecracked en op het net te vinden :bekdicht:

Tja dat was te verwachten. Dat hou je toch niet tegen. ;)

Nee das waar, heeft eigenlijk nog best lang geduurt. Toch frustrerend als je hem legaal hebt gekocht en je 'vriendjes' downloaden hem ff met bittorrent..

Ja dat is waar, vind dat opzich nog niet zo erg tenzij ze er echt geld mee gaan verdienen. Heb zelf liever alles legaal maar heb in het verleden ook genoeg gekraakt spul geprobeerd, daardoor ben ik ze wel gaan aanschaffen. Ik had de mogelijkheid om ze beter uit te proberen. Maar goed ik zal er niet teveel over uitwijden voordat er weer een discussie hierover ontstaat.

zit net effe door de presets heen te zappen en het is echt het feest der herkenning..
wat een buslading jv1080 en jp8000 sounds zitten hierin zeg

sommige padsounds doen me zelfs aan de jd990 denken, maar daar zullen dan ook wel uit gesampled zijn :D

Try before you buy is mijn motto gaande dit product. Lijkt me maar een hutje tutje VST, kan uiteraard mis zitten.

Origineel geplaatst door PegaSus2k6
Try before you buy is mijn motto gaande dit product. Lijkt me maar een hutje tutje VST, kan uiteraard mis zitten.

Hoeveel Gigabyte is het? Misschien 3 cd-roms van de JP8000, Virus en de prophecy tezamen. Niets vernieuwends dus eigenlijk!! Dit zijn van die VST's die men na een paar dagen spelen zat is, doordat de samples je beperken (een bepaalde "trance" richting in duwen)

Sioux, jij hebt toch al die apparaten al waar ze van gesampled hebben?

He Sjoux is dat jou studio op die website?? Wat een spullen man :halleluja. Als het jou studio is heb je helemaal geen Nexus nodig. Met al die spullen die je daar hebt staan kan je nog wel betere sounds maken dan die Nexus.

Origineel geplaatst door Xpressive
He Sjoux is dat jou studio op die website?? Wat een spullen man :halleluja. Als het jou studio is heb je helemaal geen Nexus nodig. Met al die spullen die je daar hebt staan kan je nog wel betere sounds maken dan die Nexus.

Hehe.. Tsja.. Ik piel graag in mijn studio met hardware synths, maar muziek produceren doe ik toch graag met software. Wat zal het zijn luiheid, gemakzucht, dommigheid? Kweenie ;)

Sioux

Toch frustrerend als je hem legaal hebt gekocht en je 'vriendjes' downloaden hem ff met bittorrent..
Tja, misschien moet je dan maar eens een paar tracks van hun downloaden en trots laten zien dat je ze zonder te betalen op je mp3 speler hebt. Vaak helpt zo iets wel zodat ze op z'n minst even na gaan denken.

Origineel geplaatst door Sioux
Hehe.. Tsja.. Ik piel graag in mijn studio met hardware synths, maar muziek produceren doe ik toch graag met software. Wat zal het zijn luiheid, gemakzucht, dommigheid? Kweenie ;)

Sioux

Zonde zeg. Met wat je hebt staan kan je zulke mooie sounds maken. Mooier als die van de Nexus. Tja ik begrijp dat de Nexus een stuk makkelijker is met die voor gefabriceerde sounds. Maar goed wat je al zegt misschien luiheid of gemakzucht zal het wel zijn dat je je niet wat meer verdiept in al die synths die je hebt. :)

Origineel geplaatst door Xpressive
Zonde zeg. Met wat je hebt staan kan je zulke mooie sounds maken. Mooier als die van de Nexus. Tja ik begrijp dat de Nexus een stuk makkelijker is met die voor gefabriceerde sounds. Maar goed wat je al zegt misschien luiheid of gemakzucht zal het wel zijn dat je je niet wat meer verdiept in al die synths die je hebt. :)

Idd mooie studio :{

Sioux

jij zit gewoon liever met je dualcore laptop en fancy plugins op je luxe 5-persoons bank met je koptelefoon op en de verwarming aan terwijl je vrouw je koffie brengt ipv hoog op die gehorige zolder waar het koud en eenzaam is en al die lastige synths niet helemaal goed willen syncen met je net iets te oude PC ;)

Sioux

Rijkeluis jongetje? ziekelijk gewoon dat je zoveel hebt en liever met de muis klikt aan
softsynths. Wat zal het zijn afgunst, jaloezie, onbegrip? Kweenie ;)

:D

Weet je zeker dat het geen muziekwinkel is???? Hallelujaaaaa Sioux :{ :{ :{

Alleen 1 ding stoort me. Zoveel geinvesteerd in je synths en dan hang je ze aan behringermixers....boehoeeee....ik word daar zo verdrietig van =(

Minder investeren in synths, meer investeren in FX!

Back