Nieuwe 4-oscillator analoge synth op NAMM?

Trouwens, heeft iemand het panel al eens goed bekeken en gevonden waarom de preset op de foto "Hard Sync" heet?

Ik kan het zelf zo 123 vinden.

Trouwens, die foto met dat halve hoofd en de mevrouw met de folders, die is echt nep. Kijk een goed naar de nek en de hand van die man, dat is echt geplakt.

Let wat op met de termen photoshop en geplakt te gebruiken.

Als je maar goed genoeg naar een echte foto kijkt, ziet die er vaak ook fake uit. Je blijft een 3D scene in 2D projecteren, en je zit met jpg compressie. Ongeacht of deze synth een botervlootje met draaiknoppen is of een analoog monster, kan je enkel op de foto's afgaande niet zomaar 123 zeggen of iets geplakt (gephotoshopped) of echt is.

De synth zelf lijkt te realistisch voor een 3D render, en qua perspectief te goed voor een ordinaire photoshop.

Volgens mij ga je fake/echt dus niet met zekerheid kunnen vaststellen puur afgaande op de fotokwaliteit en hoe de foto eruit ziet op je scherm.

Wat was dat van "hard sync"? Ik vond het niet :). Iemand zij iets van een supernova II display.

Origineel geplaatst door dsil
Trouwens, heeft iemand het panel al eens goed bekeken en gevonden waarom de preset op de foto "Hard Sync" heet?

Ik kan het zelf zo 123 vinden.

Trouwens, die foto met dat halve hoofd en de mevrouw met de folders, die is echt nep. Kijk een goed naar de nek en de hand van die man, dat is echt geplakt.

Hehe.. Deze synth heeft eerder 6 osc's naar het plaatje kijkend.. Hard sync.. Ik zie bij OSC 2 meerdere golfvormen tegelijk, en ook nog eens met FM erbij.. Denk niet dat je er een vet sync geluid uit krijgt met deze pach }:|

Zohe wat een dik ding

Origineel geplaatst door anoniempje
Dus het is geen hoax? of zou het gewoon stiekem een midi controller zijn?

sja begint toch wel wat echter te lijken. Alhoewel ik filmpjes ook niet meer vertrouw.. zo bv nadat piet paulusma was aangereden, dat was toch erg net gedaan. mrja... of het stiekem wat anders kan wezen.. ach het blijft een gedoe :P

Origineel geplaatst door bikkel
Dat roteren en goedzetten dat lijkt anders voor de show te zijn.

Volgens mij heeftie dat gedaan om de mensen te overtuigen dat het een échte synth is, en geen render...

Verder is het een vette bak ja... mét joy-stick! *D

Het ding ziet er zeker goed uit, vooral in het zwart.

Wat een mysterie. Die foto met kartonnen synth, lijkt het opbiechten van een grap, en dan blijkt er wel filmpje te zijn?!@(#>???

File size: 171111 bytes
File date: 2006:07:17 23:43:13
Resolution: 600 x 650
Comment: File written by Adobe Photoshop� 5.0

Laatst gewijzigd:
Hahaha, het lijkt wel de grote goochelshow van Hans Klok, zo in het begin! :D

Okee, het is dus een echte bak... maar inderdaad, wie zegt dat het niet gewoon een MIDI controller is die bijv. gewoon een Clavia Modular aanstuurt? Of een softsynth? (dat zou helemaal een mop wezen!)

Wie zegt dat dat geluid uit dat apparaat komt. Voor hetzelfde geld heeft ie dat op iets anders gemaakt en is ie gewoon heel hard aan het tweak-backen....

Origineel geplaatst door stevy
sja begint toch wel wat echter te lijken. Alhoewel ik filmpjes ook niet meer vertrouw.. zo bv nadat piet paulusma was aangereden, dat was toch erg net gedaan. mrja... of het stiekem wat anders kan wezen.. ach het blijft een gedoe :P

hoho, niet te snel oordelen.
er gaan geruchten dat p paulusma inderdaad uit de weg is geruimd en vervangen door een dubbelganger. hij wist te veel.

vorm geving = uitmuntend

emt joysticks ala sigma fantastish en handels net als en boeing wat kunje nog meer bedenken erop ,....
gas pedalen net als by jantje lammers ,...straks krijgje er nog midi 2 head set 2 synth by
talk to the synth ,..had yammie al uitgevonden
kostdit ?
al bekend

iig looks cool en great:z
ben benieuwd wie zn m5 wegdoeten m koopt

De synth is geen hoax dus.
Meneer Kirikax daarentegen...

177211222_e94804142f_b.jpg

Back