Nieuwe 4-oscillator analoge synth op NAMM?

Kwijl..

SMS2000A.jpg

Misschien een paar rare vragen maar:

Hoe blijft dat ding rechtop staan. Het lijkt me alsof het meeste gewicht to in the rechtopstaande gedeelte zit.

Kan hij ook dicht, en zo waar laat je die hendeltjes die links naast het toetsenbord zitten.

Misschien een beetje vreemd, maar waarom heeft die kerel maar 1 post of het sos forum. Hij wou het zo graag met de wereld delen.

Grappig dat het paneel zwart is, terwijl aan het begin van de thread een versie met zilveren paneel te zien is.
Blijf het raar vinden dat er nog zo weinig van bekend is, en dat er dan wel een winkel is die er wel eentje heeft verkocht....

neem aan dat deze synth dicht geklapt kan worden?

Let dan even op de boeing hendels! Die komen volgens mij in de weg te zitten....

Hoe dan ook blijf ik het vaag vinden! Maar als ie er echt is dan hmmz, hebben, maar prijsje zal niet mis zijn!

Wie heeft dit ding nu eigenlijk gemaakt? SEEKERS? zoals er op het houtwerk staat?

Origineel geplaatst door cns
neem aan dat deze synth dicht geklapt kan worden?

Let dan even op de boeing hendels! Die komen volgens mij in de weg te zitten....

Hoe dan ook blijf ik het vaag vinden! Maar als ie er echt is dan hmmz, hebben, maar prijsje zal niet mis zijn!

Wie heeft dit ding nu eigenlijk gemaakt? SEEKERS? zoals er op het houtwerk staat?

Ik zie niet echt reden om aan te nemen dat deze synth dichtgeklapt kan worden. Misschien dient het scharnier alleen maar om de interface in een handige bedieningshoek te plaatsen. :eureka:

Origineel geplaatst door cns
sms
seekers music systems?

Seekers SMS2000 =
Seekers Monophonic Synthesizer?

Seekers UMC1688 =
Universal MIDI Controller

blijft toch wel weer raar, ook nu weer, op de foto,s staan zo,n beetje alle synths aan, maar de sm2000 blijft/staat uit, dat was toch wel de eerste die ik aan zou zetten samen met de pek

Die laatste foto is fake, de Controller 'zweeft' er gewoon boven, geen scharnieren oid zijn er te zien. EDIT: Ok, dit verschilt per foto.. Dan zou hij alsnog niet rechtop moeten staan, ijzer zou direct buigen.. En er is ook geen voet te zien ervoor...

Bij die eerste foto's is het vreemd dat bij de ene foto onder de toetsen een grijze metalen strip te zien is, en bij andere foto's een soort zwart gat..

Denk dus dat het nep is..

Ook ziet ie er op elke foto anders uit

whehe hilarisch dit.

1 ding wel... dat ding blijft nooit rechtop staan als op de eerste foto neem ik aan. Het achterste deel hangt gewoon naar achter... is veel groter (en neem ik aan zwaarder dan slechts de toetsen en dat hendeltje) dan t voorste deel en moet dus achterover klappen. Of t moet vast zitten of er moet een groot gewicht onder de toetsen hangen sja.

nouja... als t fake is ... dan ist heeeel mooi gedaan

:W

Nu ben ik niet helemaal in to natuurkunde maar dit lijkt me erg onwaarschijnelijk :)

Zijn er de laatste tijd nog ontwikkelingen omtrend deze fake?

Of de synth nep is is nog even de vraag. Het verhaal van die gast is in ieder geval echt bullshit. Hij eindigt erg mooi:

My flat is getting a bit too crowded with audio gear, so it's only a temporary setup. The MS-20 went to the floor to make room for my SMS. My Micromoog will probably be up for sale soon. I can't keep it all.

Lekker geloofwaardig! :Z

(wel leuk gedaan trouwens al die fotos)

Back