[Roland] MC-909

Help!!!!!!!!!!!!!!!!!

Help!!!!!!!!!!!!!!!!!

Shit, shit, shit!

ik was zo overtuigd van die 909 dat ik hem gewoon moest hebben.
Nu is de update van die RS7000 uit en wat ik ervan begrijp zijn de grootste tekortkomingen nu uit de weggeruimd.
Tevens heb ik de eerste kritieken op de 909 op verschillende boards gelezen en ik moet zeggen dat de twijfel nu weer steeds groter wordt.
Zo als ik het nu kan beoordelen is de RS7000 voor mij een betere keuze geworden, ik ben alleen bang dat ik iets over het hoofd zie of iets ga missen t.o.v. de 505 die ik gewend ben.
Wat me heel erg aanspreekt is de sequencer met zijn realtime functie's , scene's en sections, daar kun je heel wat mee doen live, hij mist wel RPS maar ik denk dat die ruimschoots goedgemaakt wordt door de andere functie's.
Wat me nog tegenhoud is de synthengine, kan die genoeg om mij tevreden te houden? ik werk al jaren met Roland bakken dus kan daar goed mee overweg en het sample verhaal op de 909 lijkt me makkelijker en sneller werken (mede door USB).

Grappig om te zien dat de ene persoon zijn RS7000 wegdoet voor een 909 en een ander toch weer juist voor die RS7000 kiest.
Ik weet het gewoon niet meer :confused:

Is er iemand die mij kan helpen de keuze makkelijker te maken?
Ik wil hem volop live gaan gebruiken samen met een ES-1, de hikkup bij het switchen van patterns is denk ik wel op te vangen met de ES-1.

Grt. Ronald.

Re: Help!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Help!!!!!!!!!!!!!!!!!

Origineel geplaatst door Roonan
Wat me nog tegenhoud is de synthengine, kan die genoeg om mij tevreden te houden? ik werk al jaren met Roland bakken dus kan daar goed mee overweg en het sample verhaal op de 909 lijkt me makkelijker en sneller werken (mede door USB).