Wat doet die aansteker in m'n synth!?!?!?

fuse

Gepokt en gemazeld
How bizarro can you get?

Ik van de week een Korg DW-8000 opgehaald. Op zich een leuke bak maar bij openmaken van de flight case zag ik dat de voeding van de connector afgebroken was en hij nog maar aan 1 schroef vast zat. Ik dus zwaar balen.
Gelukkig is het te fixen door een ringetje te gebruiken om de schroef zodat het weggebroken stuk case (plastic) te vervangen.
Maar daar moest hij dus wel voor open gemaakt worden. Dus 387 schroefjes van de onderkant losgedraait (zal nog een rel worden om te gaan tellen hoeveel schroefjes je apparaten hebben). Maar bij openmaken was het dus even 'wat is hier #@$(*)@#$ nou aan de hand!?'
Een groene aansteker lag in het apparaat. Ik eruit gehaald en hij deed het nog! Verder nog even geschud en een kapot plectrum en een confettistukje uitgehaald. Ik wil eigenlijk helemaal niet weten wat er met dat ding gebeurt is.

Maar ook viel m'n oog dus op een paar printplaatjes en andere toegevoegde onderdelen. Blijkt dus dat een of andere hobbyist het aantal memory voor patches had verdubbeld. (!)
En er waarschijnlijk ook een CV gate of zoiets bij heeft geknutseld. (heb ik nix aan, maar toch)

Maar om dan je aansteker te vergeten. Als rechtgeaarde verslaafde roker is zoiets toch heiligschennis of niet dan?

bedenk eens hoe die gast heeft lopen zoeken naar z'n groene aansteker!! "net was ie er nog"...aarghh..de frustratie! ;)

Prachtig verhaal. Zie het al voor me:
"tomtiedietom, even m'n stekker in het stopcontact prikken." Klik... "En waar zit die powerknop? Oh, daarzo, Mr. Fuse is ready to take off!!!"

Kaboom... :)

een aansteker, een plectrum en confetti.... hmmm

weet je zeker dat je 'm niet van keith richards gekocht hebt?
of is 't de doodskist van jimi hendrix? :)

Lol.... als je me nou ook nog gaat vertellen dat je dat ding als nieuw kreeg aangeboden dan kom ik denk ik helemaal niet meer bij van het lachen ;)

Je moet hem verder niks zeggen, anders moet je mischien nog extra betalen voor
die aansteker :D

bizar verhaal zeg, maar wel funny.

Back