cd/ lp sleeves met synths

logicsystemhistoryof.jpg

Hallo,

Hoewel ik al langer lid van het forum ben dan nu toch eindelijk mijn eerste bijdragen.
Na een snelle zoektocht door mijn LP's en CD's heb ik tot nu toe de volgende hoezen gevonden:

als eerste de hoes van de debuut-LP van het Duitse duo Cosa Rosa (was: Reinhold Heil(toetsenist van Nina Hagen, Spliff; producer van o.a. Nena, Rainbirds; componist filmmuziek Lola Rennt, One hour photo, Perfume) en zijn vriendin Rosa Precht (toetseniste Ulla Meinecke Band, helaas op 36 jarige leeftijd gestorven aan kanker)
titel: Traumstation; jaar: 1983
synth: Yamaha CS 01

Attachments

• cosa rosa1.jpg
    cosa rosa1.jpg
    235 KB · Bekeken: 90
Uit het CD-boekje van het album Cibelle van de Braziliaanse zangeres Cibelle deze Arp 2600:

Attachments

• cibelle.jpg
    cibelle.jpg
    341,2 KB · Bekeken: 83
En natuurlijk de polyfone (???) Minimoog uit het boekje van Moon Safari van Air:

Attachments

• air.jpg
    air.jpg
    243,1 KB · Bekeken: 98
Vier plaatjes van de CD Dead Media van Hefner. De synths zijn wel duidelijk, dacht ik;):

Attachments

• hefner1.jpg
    hefner1.jpg
    370,2 KB · Bekeken: 93
En dan 3 verschillende bandjes van dezelfde toetsenist, nl. Roger Joseph Manning jr:

eerste bandje: Jellyfish
CD: Spilt Milk uit 1993
synths: iets groot modulairs (eerste foto achteraan in het midden), Mellotron (tweede foto, grijs, links achter tussen de gitaarversterkers) en iets voor mij onbekends op het Hammond orgel (tweede foto):

Attachments

• jellyfish1.jpg
    jellyfish1.jpg
    367,7 KB · Bekeken: 92
Tweede bandje Roger Joseph Manning jr.:

Imperial Drag
CD: Imperial Drag
synths: Moog Sonic Six (eerste foto) en iets modulairs, wellicht Arp 2600(?) (tweede foto)

Attachments

• imperial drag1.jpg
    imperial drag1.jpg
    308 KB · Bekeken: 95
En het derde bandje van Roger:

The Moog Cookbook
CD: Ye Olde Space Bande
synth: Yamaha CS 15 (?)

Attachments

• moog cook book.jpg
    moog cook book.jpg
    392,9 KB · Bekeken: 102
En dan hebben we natuurlijk ook nog de binnenhoes van Trip into the body van onze eigen Johan Timman:

Attachments

• johan timman1.jpg
    johan timman1.jpg
    294,7 KB · Bekeken: 90
Back