cd/ lp sleeves met synths

Hazes

Vind ik leuk
Gisteren een cd gekocht met een mooie omslag die ik jullie niet wilde onthouden :). Deze koop je toch zonder 'm vooraf te beluisteren? Misschien heb je thuis ook een cd/ lp liggen met een synth of drummachine prominent op de omslag. Kunnen we ze leuk in deze thread posten :)

Attachments

• 808 cd.jpg
    808 cd.jpg
    217,7 KB · Bekeken: 153
Origineel geplaatst door etaoin
Geen synth, maar ik denk dat hij niet mag ontbreken, de 12-inch floppydisk van New Order.
past niet in mn computer :stupid 8o)

Een maxisingle van Howard Jones, met een Juupke

Attachments

• img_2611.jpg
    img_2611.jpg
    36,9 KB · Bekeken: 115
Oude Synth-CD/LP's

Oude Synth-CD/LP's

'k Kon zo gauw niet zo'n topic als dit vinden al heb ik een vermoeden dat er wel zoiets al is?, maar HIER kun je foto's van hoesjes van oude(re), kazige CD's/LP's plaatsen die je ZELF in 't bezit hebt (!)
Denk aan 'Synthesizer Greatest'-achtige platen/CD's :)

Helemaal leuk is 't natuurlijk als er gear op 't hoesje staat (jaaaaaa... gear-spotten!!)

Laat ik zelf maar es de aftrap nemen met de voorkant en fragmenten van de achterkant van mijn allereerste CD (!!):

Attachments

• synth - cd.jpg
    synth - cd.jpg
    44,1 KB · Bekeken: 123
:D 'k WIST 't wel!

:engel: misschien dat een vriendelijke Mod dit kan verplaatsen?

Als je gaat kijken heb je al gauw aardig wat hoezen van CD's, LP's en 12" es met geluidsapparatuur erop. Wat mij opvalt is dat met name dub muziek vaak in dergelijke hoezen schuilt. Hier een voorbeeld van een patchbay, maar ik heb er ook met gewoon complete studio's e.d. erop. Die gasten waren / zijn best wel tuk op de technologie die ze gebruikten zou je zeggen :peukie:

Attachments

• img_0757_2.jpg
    img_0757_2.jpg
    82,8 KB · Bekeken: 115
Maar ik ga verder geen dub hoezen meer laten zien want dan ben ik nog wel even bezig ben ik bang :) Hier in ieder geval een SP-12.

Attachments

• img_0770_2.jpg
    img_0770_2.jpg
    54,3 KB · Bekeken: 122
En deze......AAAAAGGHHHHHH :o:

Geen muziekinstrumenten maar wel kazig, en niet zo'n beetje ook.

Attachments

• img_0769_2.jpg
    img_0769_2.jpg
    59,1 KB · Bekeken: 112
.....snel verder dus.....hier een D-50. Wel kazig maar in ieder geval een synth 8)

Attachments

• img_0768_2.jpg
    img_0768_2.jpg
    74,6 KB · Bekeken: 115
En dan deze. Het grappige is (ik heb deze plaat al heel lang natuurlijk) dat ik nu pas zie dat het om een Korg SQ-10 gaat. Komt omdat ik er zelf een heb nu en het herken :D

Attachments

• img_0766_2.jpg
    img_0766_2.jpg
    68,5 KB · Bekeken: 115
Back