cd/ lp sleeves met synths

En dan de Acid Junkies...3 maal raden welke synth! Het is een kartonnen bouwplaat voor een 3D TB-303 als ik me niet vergis. Misschien ga ik hem wel eens in elkaar zetten bij gebrek aan een echte =(

Attachments

• img_0763_2.jpg
    img_0763_2.jpg
    52,3 KB · Bekeken: 99
....en voorlopig even de laatste, Speedy J met een RSF Kobol Expander als ik me niet vergis. Dit is de remix van Pullover; de originele heb ik ook (gelukkig) en die heeft een vrij onopvallende hoes.

Ben gelijk weer wat oude krakers aan het beluisteren en word er een beetje weemoedig van...

Attachments

• img_0762_2.jpg
    img_0762_2.jpg
    48,3 KB · Bekeken: 105
Origineel geplaatst door meesha74
Heb thuis nog een prachtige hoes liggen van Ad Vissers "Sobriƫtas". Zal hem binnekort effe posten. (tenzij iemand anders hem heeft liggen?): Ad visser met z'n "Super Clean Dream machine"....

Ja, ik heb hem wel liggen. Je bedoelt die foto waarin hij dat latex colbertje aan heeft en met een dromerige blik de camera inkijkt, omgeven door high-tech shit? Post jij hem maar want volgens mij is de batterij van mijn camera net leeg :)

Origineel geplaatst door Hooihuis
En dan de Acid Junkies...3 maal raden welke synth! Het is een kartonnen bouwplaat voor een 3D TB-303 als ik me niet vergis. Misschien ga ik hem wel eens in elkaar zetten bij gebrek aan een echte =(
Cool!!! Originele hoes:)

Caustic Window - Joyrex J9i

Geen onderdeel van de hoes, maar van de plaat zelf. Fijne picture disc!

Attachments

• r-19315-1096799983.jpg
    r-19315-1096799983.jpg
    31,5 KB · Bekeken: 110
En de andere kant....

Attachments

• r-19315-1096799993.jpg
    r-19315-1096799993.jpg
    29,9 KB · Bekeken: 112
Gave plaat! (qua looks, muziek ken ik zo niet :D ). Je zou er alleen 2 van moeten hebben en dan elke kant inlijsten en ophangen!

Die ziet er wel gaaf uit Nuane! Je zou bijna bang worden dat je naald eroverheen gaat stuiteren :)

Naast picture discs heb je natuurlijk ook gewone clear discs in vele maten en kleuren. Op zich wel mooi om te zien maar een nadeel is dat het begin van tracks niet altijd goed te zien is, doordat je ook de trackpauzes van de andere zijde er doorheen ziet. Beetje verwarrend soms! Plus (maar of dat waar is weet ik niet) dat ik het gevoel heb dat normaal vinyl beter klinkt dan al die doorzichtige platen. Is misschien onzin hoor :)

Origineel geplaatst door Hooihuis
Die ziet er wel gaaf uit Nuane! Je zou bijna bang worden dat je naald eroverheen gaat stuiteren :)

Inderdaad ja. Heftige plaat van meneer Aphex Twin. Heb er zelf nooit eentje kunnen bemachtigen helaas en op e-bay mag je hiervoor flink in de buidel tasten. Logisch ook wel.

Back