Natuurlijk is er over nagedacht maar

bambamstudio

Certified MoogPro
...maar ik zou NOOIT, en ik zeg nogmaals NOOIT mijn apparatuur wegdoen.

Of de reden moet zijn: met inruilen van alles wordt mijn vriendin , moeder van de dood gered.

En ik weet, iedereen heeft er super over nagedacht en veel pespect allemaal, maar nee NOOIT.

Bikkel zei het al:
Ik word een beetje depressief van dit soort threads....

En ik dus ook.

was dit bedoeld als een reply op n andere thread ofzo?

maar goed, ik zou ook mijn spul nooit wegdoen...muziek maken is geen hobby meer, maar een passie....

Dat vind ik nou ook.

Op dit ogenblik heb ik het enorm druk op kantoor en dat zal nog wel een tijdje zo blijven. Voorlopig kom ik nog amper in de buurt van mijn synths :(
Maar 't is niet omdat ik het vrij druk heb dat mijn interesse in mijn synths is verdwenen. Nu beperkt het zich voorlopig tot wat melodielijnen uitproberen en af en toe ook nog eens de handleiding erbij nemen.
Maar sinds kort tracht ik daar weer een mouw aan te passen, zo verblijf ik wekelijks enkele dagen in Amsterdam en nu sleur ik mijn Korg Karma lekker mee zodat ik 's avonds toch nog aan mijn trekken kom 8) , en da's veel goedkoper dan die paytv
Uiteraard is mijn situatie niet te vergelijken met iemand anders maar volgens mij is het voor velen toch mogelijk om het een en ander te combineren.
Enfin, ik zou het alvast niet aankunnen om mijn hobby zomaar de rug toe te keren. Maar respect voor zij die een hartverscheurende keuze moeten maken.

Het scheelt dat je met een PC of Mac alleen al een boel kunt doen qua muziek tegenwoordig, stel je voor dat je echt helemaal geen muziek meer zou kunnen maken als je alles verkocht......

Origineel geplaatst door bambamstudio

ja dat is zo bedoeld, maar om niet offtopic te gaan dus een andere thread.

nix mis mee toch?
nee hoor maar ik dacht dat je misschien per ongeluk een nieuwe thread had aangemaakt maar dat is nie zo dus

BamBam ging offtopic, zag dat, verplaatste zijn antwoord, en stuurde een berispend mailtje naar zichzelf of hij dit nooit weer wilde doen ;)

Maar ik ga nu ook weer offtopic...

misschien is dat de reden dat ik vrijgezel ben ??

maar ff serieus, bij mij is het ook een "take it or leave it" verhaal, misschien ligt het in mijn geval ook net iets anders (beleg op brood) maar toch, het is gewoon een heel groot deel van mijn leven wat ik gewoon niet aan de kant zal zetten.
Ik denk ook dat de enige die dit soort dingen begrijpen de mensen die er mee bezig zijn maar dat geldt eigenlijk voor alle hobby's wel, de een wat meer dan de ander.

Muziek is mijn leven, zonder muziek ook geen leven voor mij...

Back