Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door sh101
het is ook vaak de kunst van het weglaten

Origineel geplaatst door norskyan
Zit ik in de auto en ik rijd 120 op de snelweg, dan moet ik gewoon een stevige bas horen!!
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Zorg anders voor een kwalitatief goede audioinstallatie in de auto.
een radio met een (voor mij) goede EQ met 2x 150 W 3-weg boxen. En het is niet alleen trance wat ik draai in de auto, ik draai ook Phil Collins en Enigma, maar bij dat laatste mis ik dus wel eens wat. Gelukkig klinkt het in mijn Rover 214 Si al beter dan in die Charade die ik hiervoor had.Origineel geplaatst door norskyan
Dat van die geluiden in Genesis dat herken ik. Er zijn meerdere artiesten die olifantjes enzo gebruiken om hun muziek een bepaalde sfeer te geven. Bijvoorbeeld Phil Collins zelf (Another Day in Paradise, Do You Know Do You Care) en Talk Talk (Such a shame). Als je die geluiden (details) weglaat dan is het gewoon niet meer hezelfde nummer. Bij de genoemde nummers zie je dat na een intro een vast ritme wordt ingezet, een goede basis dus.
Origineel geplaatst door Slipperman
off topic: Dat olifantje was geen olifant hoor. Gewoon een gitaarsampeltje dat langzaam werd afgespeeld.