smackos
Gepokt en gemazeld
man met korg Poly Six:
Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
:
Origineel geplaatst door shiftr
ik heb een kit 2e hands van iemand gekocht, en zelf ingebouwd. er zijn meerdere versies verkrijgbaar van deze kit en de meeste plaats je tussen de kabel van je toetsenbord en de printplaat in,... hij simuleert dus gewoon toetsdrukken. ik weet dat er ook een zwitsersbedrijf is die kant en klaar dit soort kits verkoopt alleen wel prijzig.deze
ik heb zelf een andere maar die kon ik zo niet vinden op het net.
deze lijkt er wel veel op
hiero

Origineel geplaatst door Kraan
Ik heb zelf een Poly61 en een Poly800 (Ja, die van jou Smackos). Waarin verschilt de de poly6 nu eigenlijk van (met name) de Poly61? Is het alleen de manier waarop je de parameters instelt of meer?

Origineel geplaatst door dissonantie
Behalve dat de Polysix veel meer knoppen heeft (iedere functie een eigen draaiknop), zijn er intern best wel grote verschillen. De Polysix doet het met 1 VCO + subosc, terwijl de Poly61 2 DCO's gebruikt. Daarnaast heeft de Polysix nog de (algemeen beschouwd vet klinkende) SSM filterchips.
EDIT: Hummm... Smackos was me reeds voor![]()
Origineel geplaatst door matrixxx
een ding wat zeker is dat de polysix cv word getriggerd via het toetsenbord en ik begijp ook niet waarom ze in het verleden bij korg geen Cv in/output hebben gemaakt want dat is wel mogelijk.
de polysix klinkt wel even wat dikker dan de poly61 ook daagt de poly6 veel meer uit wat bediening betreft

Origineel geplaatst door smackos
Maar ik zoek dus ook nog een Korg Poly 61 als iemand er nog eentje heeft liggen in de buurt van Den Haag![]()
En daar komt bij dat je hem na het aanzetten eerst een tik op de juiste plek moet geven en de vorige eigenaar er een gitaar op heeft laten vallen waardoor er 3 toetsen naar de kloten zijn.