6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
wie wat waar?Origineel geplaatst door smackos
er zit wel een geheime chord memory op de Juno 60 maar die is niet zo gebruiksvriendelijk.
...dit is nieuw voor mij!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wie wat waar?Origineel geplaatst door smackos
er zit wel een geheime chord memory op de Juno 60 maar die is niet zo gebruiksvriendelijk.
...dit is nieuw voor mij!Origineel geplaatst door MagicVisions
1. Poly61 - zonder MIDI (bouwjaar 1881-1944)
Ha...typefoutje, dat was wel erg lang terug he 1881

Origineel geplaatst door Kraan
Nu moet ik alleen nog even iemand vinden die die PIC voor mij programmeren kan. [/B]

Idd, een Poly-61 heeft niet bijster veel edit opties. De midikit van Kenton is behoorlijk prijzig: €436.161 (£293.75)Origineel geplaatst door RednoiZ
poly 800 en poy 61 klinken heel anders,de poly 61 is veel warmer,de poly 800 heeft een soort additieve oscillators die vindt ik niet zo goed klinken,er blijft altijd wat piepen op de achtergrond.
De poly 6 klinkt wel het mooist uit die rij,hoewel ik de voorkeur geef aan de mono/poly het monofone broertje van de poly6 dit is echt een van de vetste korgs i.m.o.
De poly61 is erg beperkt qua editten maar heeft wel 2 oscillators per stem..er bestaat een midikit maar die is prijzig.De poly61m zie je bijna nooit te koop aangeboden,ik denk dat er niet veel van zijn gemaakt.
![]()
]
(Prophet VS meets Poly 800 ofzoiets). 8 digitale waveforms die door een heel ruig en lomp filter gaan.
wat een dikke sound. Er zit wel een toefje delay en reverb op.
Origineel geplaatst door MagicVisions
2. Poly61M - met MIDI {bouwjaar na 1984)
Zijn er versies te vinden met MIDI of wordt dat zoeken naar een speld in een hooiberg (geduldige zaak) ?