Roland MV8000

Marv

Nieuwkomer
Ik heb een aantal filmpjes op 't net gezien over het werken met de MV
Nu moet ik zeggen dat het me een echt fijne apparaat lijkt. Echt mijn stijl van muziek maken
Ik ben echter alleen bang dat omdat dit apparaat al een aantal jaren oud is deze misschien niet meer zo up to date is.

Hoe staat deze apparaat deze tijden in de markt.. vergeleken met zijn concurrenten?
En werkt Roland nog aan evt updates hiervan of zijn er plannen voor een nieuwe MV

khoop snel iets te horen:doei:

Volgens mij is ie zo up to date als maar kan. Iets (ongeveer) soortgelijks bestaat: MPC4000, alleen is die nog een stuk ouder. Wat is er trouwens mis met oude apparatuur? Er zijn zoveel mensen die 808's en 909's gebruiken, die machines zijn ouder dan 20 jaar en toch zijn ze erg populair.

Re: Roland MV8000

Origineel geplaatst door Marv
Ik heb een aantal filmpjes op 't net gezien over het werken met de MV
Nu moet ik zeggen dat het me een echt fijne apparaat lijkt. Echt mijn stijl van muziek maken
Ik ben echter alleen bang dat omdat dit apparaat al een aantal jaren oud is deze misschien niet meer zo up to date is.

Nou en? Het gaat er toch om dat je met een machine doet wat je wil doen? De MV is trouwens een redelijk nieuw apparaat; zeker niet verouderd. Maar goed, 'oude' bakken zoals de MPC2000XL of de Virus C doen het toch ook nog prima?

Hoe staat deze apparaat deze tijden in de markt.. vergeleken met zijn concurrenten?
En werkt Roland nog aan evt updates hiervan of zijn er plannen voor een nieuwe MV

khoop snel iets te horen:doei:

Volgens mij maak je je om de verkeerde dingen zorgen. (Overigens doet Roland met de MV redelijk wat aan updates). Het gaat erom dat een apparaat zo goed mogelijk doet wat je er mee wilt doen. Als de MV je aanstaat zou ik hem eens vergelijken met de MPC4000 en misschien met de MPC2500...ga af op de manier van werken, de klank en de mogelijkheden: niet op de hoop dat er ooit nog updates komen of de leeftijd van de machine.

Back