[09.09.2006] Nacht van de Electronische Muziek

CraZ

..
nachtvde.jpg

Entree is 5 Euro. Dit is inclusief 3 consumpties. Routebeschrijving / kaartje zal ik in de bijbehorende thread vermelden.

Voor meer info en/of aanmeldingen : ernstjan @ perron55 . nl

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door sander
Google, ken je dat?

http://www.perron55.nl/

Iedereen kent google maar het zou wel klantvriendelijker zijn geweest als er een site of zo vermeld werd.

Adres

Adres

Adres ja.. handig inderdaad.

Het is niet in perron55_ zelf overigens, maar in een pand in de 'cultuurwijk' Q4. Het adres is Noord Buitensingel 17-19 te Venlo.

Voor deelnemers/muzikanten is er trouwens een reiskostenvergoeding beschikbaar.

Is in de buurt maar weet nog niet of ik echt interesse heb om te komen. Is niet echt mijn stijl zeg maar.

Jammer

Jammer

Jammer dat als je ok intresse hebt om tespelen en je mailt je geen berichtje terug ontvangt.

Re: Jammer

Origineel geplaatst door Grooveron
Jammer dat als je ok intresse hebt om tespelen en je mailt je geen berichtje terug ontvangt.
CraZ is tot maandag afwezig, dus vandaar.

Re: Re: Jammer

Re: Re: Jammer

Origineel geplaatst door ProtoHuman
CraZ is tot maandag afwezig, dus vandaar.

Oeps my bad, wacht ik gewoon. :-)

Een soort elitaire ambient avond met modulars en I hate TR909 T-Shirts?

Gaaf!

Origineel geplaatst door Grooveron

Je wordt er uitgespammed bij mij denk ik. Maar je bent natuurlijk van harte welkom. Probeer het nog eens op ernstjan at perron55 punt nl

kan ik me onder voorbehoud ook aanmelden? kom misschien met een vriend van me.

/ot overigens erg interessante post hierboven :confused:

Route

Route

Het adres is Noordbuitensingel 17-19 te Venlo.

Overzichts en detailkaarten:

route_2.gif

route_1.gif

Vanaf de N271 ga je de Goltziusstraat op. Bij de derde stoplichten ga je rechtsaf. De eerste straat links is de Noord-Buitensingel.

Parkeren is 's avonds en 's nachts gratis in heel het centrum. Er is redelijk wat parkeerruimte in de buurt van de locatie.

't is te ver van mijn bed om te komen, maar :halleluja voor de flyer/poster/affiche bovenaan dit draadje. Streelt mijn gevoel voor visuele esthetiek, zeg maar :)

Vanavond is het zover !

Back