Wat doen jullie bij een systeemcrash???

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door FrankH
Je over het volgende stukje heengelezen "over het algemeen".

... Zuiver functioneel maakt het niets uit, het zijn de subjectieve dingen die tellen, hoe voelt de interface aan, etc. Als iets lekkerder aanvoelt dan mag dat best wat meer kosten.

Er zijn ook genoeg creatieve mensen die alleen genoegen nemen met een hands-on interface, ook wel hardware genoemd en daar valt veel voor te zeggen...

Jouw conclusies deel ik niet.

Eigenlijk ondergraaf je dus je aller eerste stelling met dit.
Had dit niet gelezen inderdaad.
Maar dan nog ik vind persoonlijk de windows interface lekkerder aanvoelen.
Heb al meerdere malen gepoogd op een Mac te werken en vond het drie keer niks.
Maar dat is zeer persoonlijk en heeft veel meer te maken met wat je gewend bent.
En dat zal andersom ook wel zo zijn..

Origineel geplaatst door Exzit
Dat vaker crashen klopt allang niet meer.
En als het al dat doet waarschijnlijk omdat er veel en veel meer software op draait.

ja kijk ik zei dan ook da het meestal de fout is van de gebruiker zelf die onwetend of onveilig met z'n computer omgaat
heeft niets te maken met windows, hell ik gebruik zelf soms windows en heb nooit problemen ermee (tenzij ik ze zoek)

en een computer die crasht omdat er teveel software op draait... 'stoch maar zielig

zoals ik dus zei BACKUPPEN, welk O/S je ook draait..
en dit dan voor hardware matig falen...

als je data kwijtraakt door falende besturingssoftware.. njah dan is dat gewoon heel zielig 8o)

als we trouwens moeten uitgaan van de oorspronkelijke topic titel is het wel nodig om een onderscheid te maken ts mac/pc/linux

de vraag was "Wat doen jullie bij een systeemcrash???"

in het eerste opzicht herstarten en hopen dat alles zichzelf fixed, eventueel een combo update draaien (als je mac hebt)

een systeemcrash kan in mijn ogen onmogelijk fataal zijn..
gewoon je systeem herstellen (opstarten van de originele cdrom en vandaaruit wat prutsen) zal je probleem oplossen..
en data kan je onmogelijk verliezen door een beschadigd systeem..

een diskcrash is een ramp (zoals ik al eerder zei), dan moet je al met specifieke software gaan werken of bepaalde bedrijven die je data er nog van kunnen krijgen.. zoiezo zul je wel enkele dingen kwijt zijn

een virus-veroorzaakte crash zal wel een ramp zijn heb hier geen ervaring mee 8o)

Maar een computer die crasht door er teveel software op te draaien, waardoor je nog eens data verliest ook, dan heb ik nog nooit meegemaakt..

:okdan:

Origineel geplaatst door rvooh
ja

en een computer die crasht omdat er teveel software op draait... 'stoch maar zielig

)

Een PC hebben waar weinig software voor is. heeft natuurlijk nooit teveel software.
De eerste virussen zijn nu ook bij de Mac gesignaleerd. Voor een virus maker is alleen een groot netwerk dus Windows gebruikers interessant van wege de verspreidingsgraag. Maar mac heeft natuurlijk een opleving doro de Ipod en het design is natuurlijk zowiezo mooi. Maar om een PC alleen vanwege een design aan te schaffen?(deze mensen bestaan en heb ik in mijn kenissen kring) Maar voor mij is een Mac PC discussie totaal niet interessant. Ik vind een Mac op zich ook goed. Alleen gezien mijn windows verleden niet interessant en een opti evoor mij.
Mijn punt is XP is nog nooit gecrashed bij mij.

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door gerrie79
inderdaad, ga muziek maken inplaats van deze nerd praat.

to each its own (weetje)

Bericht door een moderator:
En met deze wijze woorden sluit ik deze thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back