Origineel geplaatst door krachtwerk
asjeblieft gooi die pc uit het raam en koop een echte computer
een mac![]()
En vooral voor de overdadige hoeveelheid software die beschikbaar is voor een Mac.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
een mac![]()

een mac![]()

Origineel geplaatst door Exzit
En vooral voor de overdadige hoeveelheid software die beschikbaar is voor een Mac.![]()
![]()

Origineel geplaatst door richard2000
Die nieuwe, met zo'n vette Intel processor...![]()
![]()

less is more
and less crashing![]()
less is more
and less crashing![]()

Origineel geplaatst door bikkel
Ik denk dat de beschikbaarheid van Logic voor de Mac toch wel echt een dikke + is aan de softwarekant.
Origineel geplaatst door bikkel
Nou ja ik moet noodgedwongen weer met Linux werken omdat Windows nog niet eens in de buurt komt van de prijs / prestatie verhouding van Linux voor webservers.
Maar OSX dan voor webservers?
Specifieke toepassingen zal altijd wel bepaalde uitzonderingen kennen.
Dat was ook met de Mac voor audio en grafisch maar die markt is dusdanig uitgebreid onder Windows door de vraag.
XP is op dit moment gewoon een volwaardig alternatief voor een Mac.
Plus bijkomend: Een Mac is gewoon 2 x zo duur is als een windows PC.
Ik kijk ook in mijn portemonnee.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Origineel geplaatst door Hanz
Bericht door een moderator:
Dit is geen Windows vs Mac topic. Gaarne ook zo houden!
Origineel geplaatst door FrankH
Technologie en creativiteit zijn als Ying en Yang, water en vuur maar ze kunnen niet zonder elkaar. Techneuten zijn eerder in voor Windows en creatieve mensen voelen zich over het algemeen nu eenmaal meer aangetrokken tot Mac OS, persoonlijk hang ik daar een beetje tussen. Zuiver functioneel maakt het niets uit, het zijn de subjectieve dingen die tellen, hoe voelt de interface aan, etc. Als iets lekkerder aanvoelt dan mag dat best wat meer kosten.
Er zijn ook genoeg creatieve mensen die alleen genoegen nemen met een hands-on interface, ook wel hardware genoemd en daar valt veel voor te zeggen. Geen zorgen over buffer size, latency en ander software ongemakken, gewoon bezig zijn met creëren.

Origineel geplaatst door rvooh
pc gebruikers zijn gewoon jaloers![]()
idd nutteloos om een pcmac discussie voor de 10000000000000000 X te voeren...
Nogal generaliserend zeg! ik ben verre van techneut en dus nu ook nog eens volgens jou niet meer creatief.![]()