waar dure high end master spullen verkopen?

Resonance

Turn up the reso!
ik help iemand om wat spul te verkopen..

probleem is dat t nogal duur en professioneel spul is wat over t algemeen niet snel gekocht zal worden door de gemiddelde thuis studio en hobbyist.. al zijn er wel wat kleine dingetjes verkocht via t forum, maar t spul wat echt verkocht moet worden is geen enkele interesse in de doelgroep die we moeten bereiken zijn de serieuzere (master) studios vermoed ik

het gaat hier om dingen als:

Weiss DS1 – E
Weiss EQ1-Mk2 upgraded to EQ1-DYNamic
Zsystems – ZQ2
Cedar Declicker DC1
Cedar CRX Decrackler
Westlake Audio monitors
Bryston 4bst

om maar een paar dingen te noemen van een grote lijst wat allemaal de deur uit moet..

waar kunnen we t best beginnen? sowieso dacht ik aan Ebay om hopelijk ook interesse uit t buitenland te krijgen..
maar ik heb verder geen ervaring met ebay, dus dat moet nog ff wachten, moet me daar eerst eens in gaan verdiepen voordat er straks dingen fout gaan..

en verder vroegen we ons af of er misschien forums bestaan zoals synthforum (nationaal en internationaal)
alleen dan gericht op alleen mastering.. als iemand wat goeie forums weet horen we dat graag

waar we ook naar opzoek zijn is iemand of een studio die alles of zoveel mogelijk in 1 opkoop wil doen
iemand die bijv. plannen heeft om studio te beginnen, of een nieuwe studio die nog druk bezig is met opbouwen

als iemand bruikbare tips heeft of connecties met een of meerdere studios die evt. interesse hebben in dit spul hoor ik t graag,

Laatst gewijzigd:
heb te horen gekregen dat dit spul in NL bijna niet verkocht zal worden, en heb de tip gekregen om t via een ebay winkel te doen om zo voornamelijk interesse uit de UK te trekken.. goed idee? de ebay winkel vraagt natuurlijk wel een bepaald percentage, welk percentage is normaal in dit soort zaken? heb geen enkele ervaring met ebay, dus ze kunnen me alles wijs maken

Ah , ik zag de advertentie, zo te zien verkoopt (voormalig?) forumlid Errol zijn spullen.. Waarom bied hij ze zelf niet te koop aan?
Tenzij het iemand anders is natuurlijk...

idd...volgens mij gewoon de spullen die Errol te koop aanbied,staan al een tijdje op t forum...

Als je ziet wat voor prijzen er gevraagd worden voor een aantal van die spullen op bijv. Gearslutz denk ik eerder dat ie flinke prijsverlagingen moet doen om ze kwijt te raken in het buitenland...

Bijv : een UA 1176LN voor 1500 euro,terwijl ie zo'n 1700 euro nieuw kost...

Plus dat een kennis van mij gemailed had over wat spullen en te horen kreeg dat de prijzen exclusief btw waren ??? (btw op tweedehands ?..)..(als dat idd dezelfde persoon is dan)...

Waarom moet ReSoNaNcE dan die spullen voor hem verkopen? Dit lijkt toch een beetje raar?

Ik ken Errol niet, Ik ken wel Denise en zij moet die spullen verkopen maar ze komt er niet echt uit zonder hulp..
btw ik zal me eens verdiepen in de prijzen en de prijslijst realistisch aanpassen mochten de prijzen nu idd te gek zijn

ohja.. Bedankt voor de tips allemaal :)

eerst maar eens de prijzen uitzoeken dus..

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door koediman
ik heb een dbx bij'm gekocht en toen vertelde hij dat hij heel vaak in spanje zit momenteel. dus misschien logisch om dan een vriend de verkoop te laten regelen hier.

die dbx160x ? wat vindt jij ervan ? 2 zijn helemaal fijn ..

Maar wel jammer voor errol .. is ie helemaal uit de muziek ?

Origineel geplaatst door MadR
Maar wel jammer voor errol .. is ie helemaal uit de muziek ?

als ik het goed begrijp is hij helemaal uit denise ?!

Origineel geplaatst door boestaman
oyé viejo

estas seguro ? cuando te vas a mudar ?

aqui tenemos tiempo muy bien
:D :eureka: :biertje:

Zo, Boestaman, het Nederlands al verleerd ????
en je zit toch maar net in Spanje (ick ben jaloersch).

Greetz, Big M.

spullen die te koop staan

spullen die te koop staan

Hallo iedereen,
Ik heb me sinds vandaag aangemeld. Langs deze weg wil ik even laten weten wie ik ben. Mijn Naam is Denise en ik ben de zakenpartner van Errol. Wij voeren al bijna 15 jaar samen cut n clear music. De spullen die te koop staan ben ik momenteel zelf aan het verkopen omdat errol in spanje is. Ik heb Resonance wat tips gevraagd, vandaar zijn oproep. Bedankt voor iedereen die de tips heeft gegeven.
En voor wat betreft dat btw verhaal, als je verkoopt via een bedrijf met een officiele bon moet je btw rekenen.
Waarschijnlijk is het in ons geval niet nodig om de btw te rekenen, maar dat moet ik nog uitzoeken.
Geinteresseerden kunnen me bellen of emailen via info@cut-n-clear.com of 020-6769511

Bryston versterkers zijn prima te verkopen via hifi fora en marktplaats. Ze worden regelmatig te koop aangeboden.

Re: spullen die te koop staan

Re: spullen die te koop staan

*edit*

Back