waar dure high end master spullen verkopen?

Resonance

Turn up the reso!
ik help iemand om wat spul te verkopen..

probleem is dat t nogal duur en professioneel spul is wat over t algemeen niet snel gekocht zal worden door de gemiddelde thuis studio en hobbyist.. al zijn er wel wat kleine dingetjes verkocht via t forum, maar t spul wat echt verkocht moet worden is geen enkele interesse in de doelgroep die we moeten bereiken zijn de serieuzere (master) studios vermoed ik

het gaat hier om dingen als:

Weiss DS1 – E
Weiss EQ1-Mk2 upgraded to EQ1-DYNamic
Zsystems – ZQ2
Cedar Declicker DC1
Cedar CRX Decrackler
Westlake Audio monitors
Bryston 4bst

om maar een paar dingen te noemen van een grote lijst wat allemaal de deur uit moet..

waar kunnen we t best beginnen? sowieso dacht ik aan Ebay om hopelijk ook interesse uit t buitenland te krijgen..
maar ik heb verder geen ervaring met ebay, dus dat moet nog ff wachten, moet me daar eerst eens in gaan verdiepen voordat er straks dingen fout gaan..

en verder vroegen we ons af of er misschien forums bestaan zoals synthforum (nationaal en internationaal)
alleen dan gericht op alleen mastering.. als iemand wat goeie forums weet horen we dat graag

waar we ook naar opzoek zijn is iemand of een studio die alles of zoveel mogelijk in 1 opkoop wil doen
iemand die bijv. plannen heeft om studio te beginnen, of een nieuwe studio die nog druk bezig is met opbouwen

als iemand bruikbare tips heeft of connecties met een of meerdere studios die evt. interesse hebben in dit spul hoor ik t graag,

Laatst gewijzigd:
heb te horen gekregen dat dit spul in NL bijna niet verkocht zal worden, en heb de tip gekregen om t via een ebay winkel te doen om zo voornamelijk interesse uit de UK te trekken.. goed idee? de ebay winkel vraagt natuurlijk wel een bepaald percentage, welk percentage is normaal in dit soort zaken? heb geen enkele ervaring met ebay, dus ze kunnen me alles wijs maken