Ik heb een spdif uitgang op mijn creamware-kaart die ik niet gebruik, ik vroeg me af of er converters zijn om van mijn spdif uitgang een normale analoog uit te maken.
Ik heb al zitten zoeken, het enige waar ik op uit kwam is de Akai DD1500A, maar ik kan verder helemaal geen specs daar van vinden, ik weet dat ie 4 analoge outs heeft, maar of ie spdif in heeft?
De Akai DD1500A is ook 66,- wat een goede prijs is, want het heeft natuurlijk geen zin om een converter van 200 euro te kopen, dan kan ik net zo goed een 2e geluidskaart halen.
Alvast bedankt voor de reacties
Ik heb al zitten zoeken, het enige waar ik op uit kwam is de Akai DD1500A, maar ik kan verder helemaal geen specs daar van vinden, ik weet dat ie 4 analoge outs heeft, maar of ie spdif in heeft?
De Akai DD1500A is ook 66,- wat een goede prijs is, want het heeft natuurlijk geen zin om een converter van 200 euro te kopen, dan kan ik net zo goed een 2e geluidskaart halen.
Alvast bedankt voor de reacties

. Ik keek voornamelijk naar de bitwords en de frequenties en dacht 'verhip, daar hoef ik geen externe audio interface voor aan te schaffen