Is je studio setup compleet?

Is je studio setup compleet?

• Ja!

Stemmen: 17 18,5%
  • Nee, nog 1 doos en ik kan echt los!

Stemmen: 18 19,6%
  • Nee

Stemmen: 57 62,0%

• Totaal aantal stemmers
    92
Set-up veranderd steeds dus compleet zal hij nooit worden ,
maar wat ik nu heb daar ben ik tevreden over en kan alles maken.

maar wat ik nu heb daar ben ik tevreden over en kan alles
maken

maar wat ik nu heb daar ben ik tevreden over en kan alles maken.

Een studio is nooit klaar als je het aan mij vraagt. Kom je inputs tekort op je mixer koop je een grotere waardoor je inputs te over hebt. Dan koop je weer nieuwe gear waardoor je inputs tekort komt... een vicieuze cirkel als je het aan mij vraagt.

Ehmm.... nooit?

JE studio is nooit compleet. Er is altijd wel een apparaat wat je nog zou willen hebben of iets dat je tegenkomt wat misschien wel handig zou kunnen zijn.

Maar op zich ben ik wel tevreden hoor. Alleen nog effe sparen voor een Nordlead rack en wat effectapparaten.

mijn setup zal nooit kompleet zijn... kompleet is alles en alles kost teveel geld dus moet je kiezen, daarom nooit kompleet

Ik denk niet dat ik ooit mijn studio compleet zal krijgen.... Maar dat komt omdat het altijd mooier groter en beter kan.:D

Ik denk niet dat ik ooit mijn studio compleet zal krijgen.... Maar dat komt omdat het altijd mooier groter en beter kan.

Mijn setup is compleet als ik er goed muziek mee kan maken, ... maar ik wil altijd weer wat meer, bij mij is het daarom een eeuwig durend "nog een doos en ik kan los" :)

is ie ooit compleet dan?
Ik denk dat voldoende het mischien beter omschrijft, maar gezien de huidige kwaliteit
van de gemiddelde tracks, ben je bijna verplicht steeds meer te hebben.
Hoe dan ook, ik heb ook dingen gehoord met weinig spullen.

Mijn setup is bijna voldoende :D

Daarna wil ik graag schuiven met synths en randapparatuur om nieuwe dingen
te blijevn leren en ontdekken)

Re: Is je studio setup compleet?

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Is je setup compleet of heb nog 1 doos nodig om echt los te kunnen >:| ?

Erg herkenbaar. Het kopen/verkopen op zich is al goed voor een hobby!

Wat is compleet!

Wat is compleet!

In mijn ogen is een setup compleet als je er muziek mee kunt maken die jij lekker vind. Dat het makkelijk en misschien wel mooier en ook handiger kan? Tuurlijk, wat zou ik graag een Virus KC willen hebben, en een Andromeda, o, en doe meteen een logic control met 2 extensions wat directboxes en een paar een lekkere drummachine.

Maar momenteel kan ik muziek maken, al duurt het soms wat langer voor je gevonden hebt wat je zoekt, maar dat geeft toch ook wel een KICK:L

Dus ja, compleet maar met genoeg wensen.

Xi

Ik denk, soms wel ja, dat de uitdrukking ´complete studio´ voor vele synth heads hier een ´contradicti in termini´ is. Dus iets dat niet bestaat. Er zal altijd wel een synth, fx bakkie, recording equipment etc. etc. zijn dat je er nog bij wil hebben, maar waar het budget nog niet aan toe is! :-)

Eric

1 doos vol spulletjes welteverstaan...

namelijk een set monitoren, een tweede patchbay, en een nog ultrageheim project wat nog wel een paar maandjes in beslag gaat nemen...

Back