dj dulac - somewhere

potverdikkie, dat is lekker, daar zou je nog eens wat mooie vrouwen vocals overheen moeten gooien!

Mis een beetje variatie, vooral in de drums en de bas, maar verder :okdan:

Misschien dat je na een break de bas een lekkere extra partij funk kan geven.

bedankt voor t checken :)

nog meer?

hey Dilago,

jouw dingen blijven altijd erg lekker... imho steek je ver uit boven het gemiddelde niveau van de tracks hier op het forum (al gebruik je natuurlijk wel een hoop samples..) maar.. jij komt er wel!

lekker trackie deze... erg zwoel, zit goed in elkaar... hier kan wel een blazer bij nog denk ik

over je andere track snare 'n bass (die luisterde ik perongeluk eerst):
je kan toch trompet spelen? ik zou er bij die track (ook) wat bij doen... is wel ruimte voor

mooi! maar dat wist je al...
goh, wil echt meer gaan producen met jou! i'll bring some stuff on the 23th... teach you Live...en maak binnenkort ook is de zuidertocht, zou ik zeggen :)

bedankt voor de positieve reacties :)

@ trigg: in 'somewhere' zitten (bijna) geen samples.. alle toetsen zijn ingespeeld door hans..
echter heb ik wel dezelfde werkwijze gehanteerd als met samples om die sound te krijgen..
en blijkbaar is t gelukt :)
'snare and bass' bestaat voor 100% uit samples, maar ze zijn net zo kort als die in een synth..
waar ze oorspronkelijk ook vandaan komen.. ik gebruik nl liever geen samples meer waarmee ik gezeur
krijg als ik eens wat wil releasen...

@ dtr: digi piano (yamaha) en digi hammond..

@ maks: moeten we idd eens doen!

meer?

Back