Ik heb de Casio HT700 (heb hem gelukkig niet weggedaan), heeft eenzelfde bron als de CZ-serie synthesizers, ook helemaal programmeerbaar. En daarnaast ook nog eens een programmeerbare drumcomputer ingebouwd.
-arpeggi, key hold etc, mar van waar moet je beginnen pootjes van de grote ic tellen?
en vooral, waar kan ik een effect send-return maken? zodat mijn small stone pedaal er nog tussen kan voor het signaal naar de ingebouwde luidsprekertjes gaat? lieft na de filter en voor de chorus, maar waar op het bord?
+nog iets: als ik ergens in de linkerbovenhoek mijn vinger op een soldeerpunt hou gaat er mooie brom door de filter (bij lage filtersettings), en worden worde de klanken de dor de filter gaan gemoduleerd, heeft iemand dit al geprobeerd?
+is het veilig? want als ik daaronder ergens mijn vinger plaats komt er een hardere brom begint het lampje van de aan-uit knop te pulsen.
@ 2206 : op een van de hoeken van de vierkante chip zit een stip,
vanaf daar begin je rondom te tellen, tegen de klok in.
waar je een send/return plaatst bij de 410v weet ik niet, maar ikzelf heb
gewoon een koptelefoon gebruikt om het signaalpad te volgen;
doe je 2 krokrodilleklemmen aan de jack van je koptelefoon, die van de stift
verbind je met de massa van je keyboard, en met de andere kun je dan
precies de signaalpaden volgen. is ook handig als je op zoek wilt naar bijv. aansluitpunten voor individuele uitgangen.
dat filterbrompunt kun je ook naar buiten leiden met een draadje,
(evt geshield) dat andere punt misschien beter met rust laten dan ?
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.