Staan of zitten...

Re: Au

Re: Au

Origineel geplaatst door CraZ
Met TonyBlack stonden we live altijd... veel te dynamisch en actief om bij te gaan zitten. Met Franky Vampire sta ik altijd piano te spelen.. maar dat gaat ten koste van je nagels (altijd kapot, gebroken of gescheurd na afloop).. maar goed, zitten is voor mietjes :)

Evenals het druk maken over je nagels :D

Origineel geplaatst door Stage73
haha, dat had ik ook met de nagels, daar kon je wel wild van worden want dat doet echt "ยงยง$!! pijn als er eentje breekt en je moet verderspelen! In elk geval, met coverband speelde ik staand en springend, andere bands zittend. Nu ik m'n Rhodesje heb doe ik alles zittend want dat gaat niet anders en met Rhodes zie je sowieso cool en groovie uit ;)

Creatief met Nagelschaartjes aflevering 1 seizoen 3 ... *D

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
Juist! Zo moet dat!

Op dit moment zou het een behoorlijk zooitje worden in dat hokje waar ik nu zit, neej je moet me niet in een hokje plaatsen maar headbangen, dan raak ik de muur al zo klein :P

nog 4 dagen, dan verhuisd deze gosert... pfff,... nog ff :engel: :luv:

Met de band sta ik altijd. (Ik heb ook nog nooit een toetsenist van een metalband zien zitten eigenlijk)
met gelegenheidsbandjes waarbij ik vooral piano moet spelen prefereer ik ook zitten, omdat piano-spelen zittend fijner is voor mij.
dit jaar wil ik ook een homestudiootje beginnen, ik weet nog niet of ik dit staand of zittend ga doen. of een combinatie: piano inspelen zittend, synths inspelen staand.

tot zover mijn bijdrage aan deze thread:)

Back