over there

cns

sfm
Hey mensen,

Vandaag en heel de week zag ik de intro van de serie over there op rtl! Nu komt het er werd daar een nummer bij gebruikt wat erg ok klonk! Heeft iemand hier een id van wie dat dat nummer is? Is een gast die zingt iets van right on met piano etc.

dus iemand een id?

Kon het helaas niet meer opnemen was te laat :(

Aangezien ik niet in NL ben heb ik de reclame niet gezien/gehoord, maar ik denk wel dat ik weet welke track je bedoelt.

Ik denk dat het: "Evermore - It's too late" is, van dezelfde band als "Running".

Als het goed is band uit Nieuw Zeeland en hier (in Oz) helemaal een hype. Volgens mij staat deze track trouwens ook op de soundtrack van the OC.

Titel opzoeken op google geeft je zomaar een downloadbare mp3 in een dubieuze legale vorm?!

Toevallig was ik vorige week zelf ook op zoek naar dit nummer. Het synthloopje klinkt best leuk, al is het een beetje een saai nummer verder.

Ik denk dat dit 'm is!

hey,

thanks ga het even checen, misschien hebben ze het beste stukje van het nummer gebruikt? ;)

Hoe dan ook lat nog weten of dit nummer het is.

Yep, het is hem, gelijk maar even besteld bij juno! Ben benieuwd of er nog andere rmx's van komen

Back