Bedankt voor de positieve reacties allemaal!
@ Maks: dat ga ik eens proberen van die gesuncede beats/tones, heb er namelijk niet over nagedacht om dat te veranderen. Goed dat je het zegt, want hij klinkt idd wat h-a-p-e-r-e-n-d.
@ Binaural: heb je misschien tips om de kick beter in de mix te krijgen? Samen compressen met de basslijn ofzo? Of juist met de lijn van Keane? Of een andere kick?
Verder heb ik geprobeerd hem een beetje te masteren met Wavelab, PSP Mastercomp, en wat andere kleine aanpassingen gedaan. Vond het persoonlijk niet heel erg onder doen voor gemiddelde housy producties die ik hier op mijn computer heb staan, alleen mag de kick iets voller en punchyer, ligt nu net wat te los van de rest - hij zit niet helemaal in de mix.
Misschien moet ik de basslijn (uit de KS-rack) opnemen in Ableton en hem zo in Ableton finetunen en sidechainen ofzo. Ik ga nog wel ff aan de slag iig.
Ik moest gisteren draaien en daar klonk hij redelijk vet. Ook best een goede reactie van de crowd, dus da's mooi. (weliswaar om half vier 's nachts toen er nog 30 man waren ofzo, maar dat ff terzijde

)
Goed, nu weer aan het werk...