Meeting

ik zat te denken als we nu zoveel mogelijk dingen openemen audio/video/samples/fotoos. met meerdere mensen als de rest het er mee eens is.
lijkt het me wel leuk om een dvd te maken met wat mensen tegen kostprijs ik ken bv onwijs goed capturen en ik exposeer zelf ook, en kan dingen met MD opnemen samples die exposanten maken.
ik ben benieuwd wat men er van vind en of er mensen bereid zijn wat mee te werken. oow en ik ken de dvds branden

groetjes dennis

Is het eigenlijk niet beter om een cd te maken?? veel mensen hebben nog geen dvd speler

dvd is wel in opmars, maar ik heb inderdaad ook nog geen dvd speler

bamse neemt zijn HD recorder mee ....

Origineel geplaatst door mono-poly
owjaa en hoe de exposanten artiesten etc er tegen over staan
ik ken zelf me dingetje opnemen op md ik weet niet hoe het met de rest zit

Mijn MFBsynth prik ik bij jouw in je mengpaneel toch?
Kan je hem gelijk opnemen :)

Sorry, maar ik heb de thread niet heelmaal gevolgd en het is wat veel om in 1 keer te lezen.. Ik had het idee om ook wat te komen laten horen (voor zover daar tijd voor is) maar hoe doen jullie dat dan? Gear meenemen en inpluggen in de PA? eh, ik ben nogal nieuw in het live gebeuren weeeeet je.

ik zal dan ook maar me minidisk meeslepen

DSF MEETING UPDATE:

De inschrijvingen voor het avondprogramma (live act / dj) zijn gesloten. We zullen zo snel mogelijk de beslissingen maken en het avondprogramma publiceren.

Uiteindelijk zullen 4 dj's en 3 live acts gekozen worden.

Origineel geplaatst door schaapje
of een hoogtepunt. ligt eraan hoe je het bekijkt.

anyways, om het gesprek weer een beetje diepgang te geven: kent er nou echt niemand een mogelijke spreker?

Bel yamaha maar ..... die willen geheid een showtje komen geven. (ps ... dit is serieus)

Origineel geplaatst door schaapje
DSF MEETING UPDATE:

De inschrijvingen voor het avondprogramma (live act / dj) zijn gesloten. We zullen zo snel mogelijk de beslissingen maken en het avondprogramma publiceren.

Uiteindelijk zullen 4 dj's en 3 live acts gekozen worden.

da's dan nog best druk.

Back