Funk up your "slipmat"

20hz

..to the beat of the drum
Doe eens wat gezelligs met je draaitafels en zet er je eigen logo/picture or whatever
op.

slipmat.nl :dj:

lol nou nee
maaree wel nog iemand met "Pjotr G rules the dex"?

Haha, echte DJ-egoos weer, hoor!!
Als we nou eens metzealle iets leuks bedenken, en er dan een hele buts bestellen, is dat wat? Of ben ik nou te hippie?

wat dachten jullie van Elec-Tron-ic ;)

nee ff serieus... waarom geen DSF slip matten???

ok... of misschien een mooie foto erop ???
ik ben wel een voorstander om wat te gaan bestellen, ik ga zowieso wel wat voor mezelf bestellen, paars met groen

Is het geen idee om er een pakket van te maken? Ik vroeg me bij het plaatsen al af
wat er eigenlijk is gebeurd met de muismatten.
Dus mischien is dan een combi-pakket een optie?

mangina: thnx. zo nu en dan een beetje avatarren kan geen kwaad.
(hehe, avatarren. bijna net zo mooi als zwaaimoment)

Origineel geplaatst door da goose
ok... of misschien een mooie foto erop ???

Ja! Allemaal een paar matten met da Goose's avatar. Zal je geweldig staan, zo'n gat in je neus!8D

Foto zal moeilijk worden aangezien full color niet kan en er maar drei kleuren mogelijk zijn volgens de heren van slipmat.nl Binnenkort zetten ze een photoshop template online (ideetje van mij, ahum!).

Eric

ik ben benieuwd hoe en wat. laat maar weten waar het template staat. als ik me verveel op mijn stage dan kan ik misschien ook wel even fotosjoppen.
over mijn dj-ego :) ik draai niet, maar een setje slipmats is altijd okee!

Doordat wij alles uit eigen land betrekken, kunnen wij de slipmattten tegen een sterke prijs aanbieden. De slipmatten worden onverpakt bij de klant aangeleverd. Moeten de slipmatten wel verpakt worden, dan kunnen wij daar een aparte prijsopgaaf voor doen

wat moet ik daar nu weer van denken :)

Back