Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jeetje die TR606 is toch wel erg bruut.
Eergisteren een livesetje gedaan met de 606 voor de drum fills en SEQUENCINGIk had zowel de 101 als de Juno60 aan de 606 hangen, echt super

orgineel enzo.
Precies zo denk ik ook. Of je neemt er een 2e bij die je laat modden.Ik zit er ook steeds over te denken om me 606 te laten modde door AS maar ja, je weet welorgineel enzo.

tr-606 om de lekkere hihats, snare en cymbal![]()
mijn favo tr blijkt de 808 te zijn
heb ze ondertussen al allemaal gehad en/of geleend.
heb momenteel 707 727 606 626
en doe ze zeker niet weg..
graag had ik een 808 maar voor 1 of ander reden is het me niet gegund.

Wat me wel heel erg opvalt aan mijn 606 is dat ik de cymbal niet kan programmeren op een positie waar ook een accent geprogrammeerd staat. Dan komt er een dikke vette overdrive over de cymbal waardoor ie kut klinkt en alles wegdrukt.
Hebben jullie daar ook last van?
Ik snap die breakoutboxjes soiso niet. Heb je een bak met een kabel deruit met een kassie deraan en zo mooi is dat ding nou ook weer niet.
Ik heb mijn 606 ook gemod (12 mods.) en vind de aparte volume knoppen voor oHH en cHH erg fijn. De bass van een 606 modden met tune en decay zou verplicht moeten zijn wat een kut biet heeft dat ding.
Ik moet alleen nog de behuizing van de 606 vergroten om de mods erin te verwerken.
groet,
Maarten