[track] pthalo

schaapje

beeeeeeeeeeeeeeeeeh !
Dag lieve mensjes,

Het is wonderbaarlijk wat je kan doen als je gewoon een zaterdagje reserveert voor het maken van muziek...

http://www.knommel.com/ttt/pthalo.mp3 (3.8 Mb)

Ik ben nog niet helemaal gelukkig met de opbouw, dus die zal ik later nog wel een keer onder handen nemen, maar over het geheel gezien vond ik 'm toch wel lekker klinken.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

:dj: :maffia: :dj: :maffia: :dj: :maffia: :dj: :maffia:

wat is dit gaaf zeg
het zit weer erg goed in elkaar en dan moet ik gewoon ff reageren :)
doe je ook iets met je muziek?
het klinkt iig erg profi
vanaf 2:13 wordt ie echt wreeeed :D

nee, ik doe nog niks met mijn muziek behalve een keer of 5 per jaar optreden... ik wil het best een keer naar een label sturen, maar ik zou niet weten naar wie...

Yummie! Ook dit is weer een lekker nummer (ben even alle tracks van vandaag en gisteren op het forum aan het luisteren). Lekkere Acid beats and basjes, met daarover heen die heerlijke logge strings/pads (1:14). Opbouw!? Uhm ja misschien zou die beter kunnen maar ook ik zie niet hoe, 1,2,3.
Voor mijn gevoel zou hij in de mastering ook wat helderder kunnen. Ik neem aan dat je nog niet veel daaraan gedaan hebt? Hij klinkt een tikkie dof naar mijn smaak. Maar verder dus yummie!

Eric

Ai Schaapje ik vond je vorige werk wel heel cool maar dit vind ik niet zo eigenlijk.. Dat acid lijntje is (IMO) na een paar minuten superirritant en ik mis een 'groove' en meer swing enzo.. Maar goed, het is slechts mijn bescheiden mening :D

gr
Arv

Ik vind het een hele lekkere track. Een beetje een combi van goa trance en detroit ofzo iets.:confused: ;)

Idd een beetje 'dof', maar wel lekker. :)

klopt, aan de mastering had ik nog niks gedaan.

ach, het was 2 daagjes werk. het begon als een testje hoe aardig een micromod een 303 kon nadoen, en daar kwam een track uit rollen. zelf vond ik 'm wel gezellig klinken.

klinkt echt erg goed...misschien nog een beetje meer laten "grooven" door enkele drumklanken iets anders te plaatsen.

Back