Wat wordt de tegenhanger van Cubase??

[OT]
Tsja, zo zijn Cavia's ook ideale sinusgenerators. :)

En met een beetje gedoseerd geweld zijn ze ook ideaal te sequencen. :duivels:
[/OT]

Maar zou me nix verbazen als ze met een of ander hardware apparaat op de proppen dat vet beter is dan de computer en met dan gewoon veel knoppen enzo maar dan ook zo duur dat je je abbo van de SoS moet opzeggen. ;)

SONAR, Ableton Live, misschien wat opkomende opensources?

Ach ja binnenkort komen de sequencers op linux.... misschien dat die nog wat leuks op gaan leveren

Ik werkte altijd met Cakewalk. Werkt opzich perfect...ook Sonar is niet slecht maar het probleem van Twelve Tone is (vind ik) dat ze altijd achter lopen op technologisch gebied... Ze geven zelfs toe dat ze liever wachten op Microsoft zodat hun technologieen beter aansluiten... my :kont: ...geen VSTi...geen ASIO...

Daarom denk ik dat er voor de gewone PC markt niet echt een tegenhanger van Cubase SX overblijft tot nu toe...
Trouwens ook Cubase SX kan op vele fronten verbeterd worden valt me wel op... Maargoed ik denk dat ze nog wat programmeerwerk voor toekomsige versies over willen houden ofzo :confused:

Laat de concurrentie maar (op)komen. Is voor ons uiteindelijk het beste. :okdan:

Origineel geplaatst door Almeros
Trouwens ook Cubase SX kan op vele fronten verbeterd worden valt me wel op...

Zoals?

-Meer en betere midi plugins
-Importeren van groove templates
-Resizen van windows kan beter
-Importeren van oude .arr/.all files meer kunnen kiezen
-verbetering MDI bij dual screen
-Oude mixermaps er weer bij
-Midi routering overzichtelijker maken dan die slome Logical interface
-Gear Manager fatsoeneren en meer modellen erbij leveren
-Albeton op hun fl*kker geven omdat hun DirectDraw routines voorkeur hebben op hun audio routines.
-Aangeven welke pluggo het programma deed crashen

Origineel geplaatst door krz
Zoals?

Gaat wel offtopic geloof ik nu maar mijn respons:

-Hetgeen Fuse meldt.
-Window Docking, eventueel met schuifpanelen zoals bij 3D studio Max (als je dat kent).
-Verschuiven van positie van je insert FX tov elkaar.
-Wrom niet de mogelijkheid voor oneindig veel FX totdat de cpu het niet meer aan kan ipv stuk of 8. Geen moeite om te proggen lijkt me (Niet hoogste prio hoor ;)).
-Kweet niet of dit al mogelijk is maar; Het routen van enkele audiotracks naar een nieuwe bus ipv direct naar de master.
-Betere knip mogelijkheden van audio die direct losse samples bakt in de audio pool.
-Snellere grafische routines.

Ik moet toegeven dat sommige functies die ik noem best wel eens wel aanwezig kunnen zijn omdat ik nog druk in leerfase zit... Ze liggen dan echter niet echt voor de hand moet ik zeggen...

Back