Hoe melodie maken

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jeetn

Stamgast
Ik ben nog niet lang bezig met muziek en kan niet echt noten spelen enzo.Ik kan wel wat basis loopjes neer spelen maar daar blijft het ook bij!!!!

Ik zou nu graag eens weten hoe jullie vooral van die zalige trance loopjes neerspelen of zo?

Misschien zou je op pianoles kunnen gaan. :)

Hierbij wordt gebruik gemaakt van akoorden, stapeling van meerdere noten uit een toonladder. :D

jeetje, neem een goede arp pattern die leuk klinkt, spreid je vingers wat en speel ritmisch met je rechterhand. volg met je linkerhand de noten die geoctaveerd -2 liggen en speel deze lang aan. Vervolgens verspring je een kwint. hierna ga je een halfje omhoog, een hele omlaag en begin opnieuw. als je hebt begrepen wat ik zei heb je nu een leuke pattern. heb je het niet begrepen? ga muziekles volgen een jaar, een jaar ritmiek en doe vervolgens een jaar pianoles. Zo, nu kan je al de trance in de hele wereld maken en klink je net zo fantastisch als Tiesto, Armin of Reggi. Als het niet zo is heb je dus nog altijd geen virus ti aangeschaft. Dan is dat dus uw eerste te voltooien stap.

NEEM DEZE TEKST AUB MET EEN KORREL ZOUT EN SARCASME. Met dank, uw Mozes

een arp klinkt toch meestal zwak!!!Of ligt het aan mij!
Het zit ook zo ,momenteel ben ik alleen bezig met reason.Arp's hebben ze daar niet!

iedereen kan noten spelen(ook mensen die trance maken),ze lezen word een stuk moeilijker.
Zelfs IK!! kan dat niet:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back