zip voor sampler

deins

ADEMDUIF
Hallo,
Ik gebruik voor me'n sampler een 100mb externe zip van iomega.

Nu heb ik van iemand een nieuwe van 250mb gehad die er iets anders qua aansluitingen uitziet.

Waar bij de 100mb bij de ene aansluiting "zip" en de andere een gekanteld vierkantje met een streepje staan,
staat bij de 250mb "zip" en een printertje.

Gaat die 250mb werken of is het een ander scsi-systeem zou ik graag weten voor ik geld ga investeren om een adapter aan te schaffen om hem aan te sluiten?

Bijdeweg;tweede vraag, Bij de 100mb werkt hij alleen maar als ik de sampler aansluit op de poort met het gekantelde vierkantje terwijl mij logischer leek om hem op de poort met de letters zip aan te sluiten, klopt dit of ga ik daar problemen mee krijgen?

Als iemand hier antwoord op weet want ik raak soms nogal verdwaalt in het scsibos

:erm:

Bestond er niet ook een ZIP die je tussen de PC en de printer moest hangen???

Als je die hebt gaat het dus niet werken =(

printer-poort

printer-poort

Ik heb ook een tijdje een externe zip gebruikt (in het pre usb tijdperk) die je op je printer-poort moest aansluiten en die gaat dus niet 'passen' op je sampler (wellicht is er een software/adaptor oplossing te vinden, maar persoonlijk zou ik het bij de 100 MB versie houden).

Okee, dat zal 't zijn...........jammer.

Mijn oude zipper gaat steeds meer herrie maken dus toch binnenkort op zoek naar een nieuwe denk ik.

Ik dacht dat een parallelaansluiting een ander woord was voor een scsi-aansluiting maar ik moet dus op zoek naar een scsi-zipdrive.

IIG. bedankt :W

Als dat ding herrie gaat maken zou ik nu al stoppen deze te gebruiken.

Ondersteund je sampler geen scsi kaartlezer toevallig?

Nee jammer genoeg niet,

IIG. niet volgens de site scsiforsamplers.com ik weet niet of er nog andere leveranciers zijn die wel werken

Weet iemand een adresje voor interne SCSI kaartlezers misschien?

Een kaartlezer in mn EMU Esi-4000 zou op zich wel relaxt zijn namelijk...

Back