DSF interview op andere site

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
djiezes... en niet eens de moeite nemen om de DSF namen er tussenuit te knippen...

haha...droog zeg :D

maar ze linken wel mooi naar dit forum ;)

Vind het een gore k*tstreek. Er is geen enkele referentie naar degene die het orginele interview heeft gegeven. Alleen een link naar deze site en that's that. Het is een regelrechte rip off.
Journalistiek waar ik geen hoge pet van op heb.

Het gaat me niet om het plakken en knippen, maar wel dat degenen die het interview gedaan hebben absoluut geen credits krijgen. Alsof die gast het allemaal zelf heeft gedaan.

Ik baal er in iedergeval van. Iedere sessie kost mij nog altijd tenminste 4 uur werk. Helaas staat op de site geen enkel e-mail adres. Dus als jullie mij kunnen helpen, graag!

Laatst gewijzigd:
"Een interessant interview met Speedy J
door Da Huge - 18-07-2002"

Ja inderdaad zielig dit. Da Huge.... DA HUGE ASS:kont:

"Proudly Supported by Blackhole Recordings' staat in die oranje balk. Dat is gelijk link naar hun site.

Black Hole Recordings
Nieuwstraat 46 4811WV Breda
076-5209805
info@blackholerecordings.com

Origineel geplaatst door bambamstudio
ff voor de goede orde:

wij mods zijn er al mee bezig.
...
...

..dan had je deze waarschijnlijk ook al:

Whois Server Version 0.93

Registrar WHOIS: Domain Registration Services
Domain Name: FRSHDJS.COM
Registrant:
TANGRAM
ZEIST, 3707 VK
NL
Administrative Contact: PV213
van Oostveen, P beheer@PLANT.NL
31 20 5626626
Technical Contact: PV213
van Oostveen, P beheer@PLANT.NL
31 20 5626626

Record last updated on: 2002-03-22 13:20:36.0 ET
Record created on: 2000-05-12 10:54:31.0 ET
Record expires on: 2003-05-12 10:54:31.0 ET

NS.PLANT.NL 213.159.0.55
NS2.PLANT.NL 213.159.0.70

Laat het even weten als je wat van ze hoort in elk geval. Dan hebben we ook weer wat leuks te lezen :D

yup label en platenzaak

zorg ff anders voor een interview met DJ Tiesto als schadevergoeding;)

Ben benieuwd hoe ze reageren.

Of ze zeggen (terrecht) sorry of ze raken pissed.

Nja, we horen het wel. :)

Ach, strafrechtelijk hebben we jammer genoeg geen poot om op te staan, zie het kranten.com verhaal. :P

Tsja je kan er wel een rel om gaan schoppen maar daar schiet je niets zoveel mee op lijkt me. Het is eerder zo dat ze er gewoon even eerlijk bij hadden moeten zetten dat het niet van hun was. Dat is niet netjes. Als ze dat niet toegeven dan zegt dat wel genoeg over hun instelling. Maar het kan ook een foutje/onhandigheid je zijn.

Ik wil er ook geen rel van maken. De site staat onderaan gelinkt, dus opzich weer positief.. ik miep ook nie ! :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back