adres voor krk monitoren

paulifra

Stamgast
Ik zag toevallig vandaag een nieuw pas gestart bedrijf die o.a. krk monitoren levert voor wel heel bijzondere prijzen.

Prijzen die lager liggen nieuw als hier op het forum worden gevraagd voor 2 de hands

www.rebelio.nl

Zoek maar eens een tweede adres voor de v4 series 2 of v6 uitvoering, voor deze prijs dan.

Een rokit 6 is trouwens beter als de rokit 8

Je kijkt naar het verkeerde voorbeeld.

De v4 series 2 monitor is veel beter als de gehele rokit utivoering. Naarmate het prijsverschil kleiner wordt is het steeds meer interessant om voor de v4 te gaan.

Daarom melde ik deze boodschap

Begrijp je ??

Je kijkt naar het verkeerde voorbeeld.

Ja, zo kan ik het ook :D
Ik wilde alleen even laten zien dat ze niet altijd goedkoper zijn dan 2e hands exemplaren.

Verder lijken het me prima prijzen, als ze ook daadwerkelijk kunnen leveren (want niks lijkt op voorraad).

Origineel geplaatst door paulifra
...De v4 series 2 monitor is veel beter als de gehele rokit utivoering. Naarmate het prijsverschil kleiner wordt is het steeds meer interessant om voor de v4 te gaan...

De V series 2 monitoren zijn niet verkeerd nee, maar om te zeggen dat de V4 beter is dan de RP6, dat is iets te makkelijk. Sure, de kwaliteit van de onderdelen zullen in de V4 van betere kwaliteit zijn, maar het is maar de vraag of ik op zo'n V4 setje (zonder sub) wel goed kan afmixen, want je mist nogal wat in het laag.

Maar ok, ze hebben wel vet lage prijzen!! Thnx for sharing! :okdan:

De v series twee staan juist bekend om de ongekende basweergave die je nooit zou verwachten van zulke kleine speakers.

Daarnaast hebben zo ook een protectie circuit en zijn deze in nederland goedkoop dus te krijgen op dit adres. Kijk eens bij sound on sound naar een review van de v4.

Op zich is afmixen nooit op twee monitoren te doen een woofer is altijd aan te bevelen.

Wat ik probeerder met de vermelding van deze site te bereiken is , dat het voor deze prijs aantrekkelijker wordt een v4 i.p.v. een rp5 aan te schaffen. Beter, zekerder, professioneler en ook nog stratiegiscg verkrijgbaar in nederland met op deze site een volledige twee jaar garantie op alle produkten die ze verkopen.

Laat je krk uit het buitenland komen, en krijg je er wat mee dan zal je ze zelf moeten terug sturen naar het buitenland en is de winst weg.

Ik heb genoeg gelezen van rokit die retour gingen vanwege hunhuis ( bekleding ) , echter nog nooit van een retour gehoord van de v serie mkIIseries

De v series twee staan juist bekend om de ongekende basweergave die je nooit zou verwachten van zulke kleine speakers.

Daarnaast hebben zo ook een protectie circuit en zijn deze in nederland goedkoop dus te krijgen op dit adres. Kijk eens bij sound on sound naar een review van de v4.

Op zich is afmixen nooit op twee monitoren te doen een woofer is altijd aan te bevelen.

Wat ik probeerder met de vermelding van deze site te bereiken is , dat het voor deze prijs aantrekkelijker wordt een v4 i.p.v. een rp5 aan te schaffen. Beter, zekerder, professioneler en ook nog stratiegiscg verkrijgbaar in nederland met op deze site een volledige twee jaar garantie op alle produkten die ze verkopen.

Laat je krk uit het buitenland komen, en krijg je er wat mee dan zal je ze zelf moeten terug sturen naar het buitenland en is de winst weg.

Ik heb genoeg gelezen van rokit die retour gingen vanwege hunhuis ( bekleding ) , echter nog nooit van een retour gehoord van de v serie mkIIseries

Het is fantastisch dat je ons verteld hebt van deze site. Ik deel je mening dat de V serie van KRK goeie monitors zijn! Maar, verwacht aub geen "ongekende" basweergave uit de V4.

Ik heb zelf de KRK V6. Ben er erg blij mee, zo geweldig gedetaileerd en super goed stereo beeld. Maar ook de V6 heeft geen "ongekende" basweergave. Ik zou het eerder beschrijven als een eerlijke basweergave zonder toeters en bellen.

Laatst gewijzigd:
..Een rokit 6 is trouwens beter als de rokit 8..

YESSS! Een keer een goeie keus gemaakt! :dubbel:

Origineel geplaatst door Zoidsity
YESSS! Een keer een goeie keus gemaakt! :dubbel:

lever al die andere foute keuzes op muziek gebied dan maar bij mij af }:|

mijne wel, tot 2 keer toe. vanaf het begin kraakte de tweeter, bij instrumenten met een snelle attack en transients, zoals een piano.
teruggestuurd en teruggekregen. het nieuwe exemplaar wat ik binnenkreeg deed het prima, alleen was de woofer slordig ingelijmd, dus hoppakee, weer retour.

nu beschik ik naar alle tevredenheid over een 2tal krk v8-II's. en knallen doen ze!

Origineel geplaatst door anoniempje
lever al die andere foute keuzes op muziek gebied dan maar bij mij af }:|

:erm: Is je studio ZO groot?

Wie weet waar ik de KRK's kan beluisteren omgeving Purmerend Amsterdam?

Kweet niet of Dijkman ze heeft staan of andere Pro Audio winkels (ken er eigenlijk niet zoveel)

Grappig, ik lees dit topic nu pas weer.

Een tijd terug was ik op zoek naar Hifi speakers van JBL.

Als ik op een prijzen machine zocht dan kwam deze site boven aan te staan en het goedkoopste, dus ik ze daar bestellen wat doen die grappenmakers, 40 euro verzendkosten per speaker, dus 80 euro totaal zogenaamde verzendkosten. Ik nam contact op en vroeg of dat nodig was, ja zo zijden ze je kreeg een verzekering en speciale bezorging. Zover ik weet is een winkel verantwoordelijk voor schade bij aflevering dus daar trapte ik al niet in had de bestelling meteen geannuleerd.

Nou bleek dus dat ze expres de prijs laag houden zodat ze altijd boven aanstaan in de prijs zoekmachines, en bij bestelling komt er dus een dikke zogenaamde verzendkosten bij op om als nog toch een van de duurdere web winkels te zijn.

Uiteindelijk heb ik ze ergens anders gekocht voor 10 euro euro duurder per speaker l, maar geen verzend kosten, scheelde me toch een 60 euro.

cool
nog andere adressen waar ik event, mackie en krk naast mekaar kan beluisteren?

Friesland is te ver weg voor mij om even te gaan luisteren.
Liefst een zaak in Amsterdam eo.

Origineel geplaatst door Daredevil
cool
nog andere adressen waar ik event, mackie en krk naast mekaar kan beluisteren?

Morel muziek in veenendaal. Echt hele goede winkel...

EDIT: lees nu trouwens pas dat je ook Event wil luisteren...weet niet of ze die hebben....

Back