Synthforum Kalender 2003

CraZ

..
Vragen, opmerkingen etc. over de Synthforum Kalender 2003.. spui ze hier!

Ideale versiertruk dit.

"Hey, heb je zin om effe naar mij plekkie te gaan, ik moet je iets moois laten zien."

Tegen dat je aan december bent tijdens het doorbladeren, ligt ze te ronken op je bed. Dan ga je er gewoon naast liggen.

Moest ze in plaats van in slaap te vallen, weglopen, zorg dan dat je deur op slot is....

Origineel geplaatst door Flatron7000
Tof idee!

Moeten er bij die synths naakte vrouwen staan of niet?

Ja zo van.. "leuk meissie, maar jammer dat die synth er zo voor stond"8P ;)

zeeeer ok! matt heeft nog een mooie highres foto van een 303 ergens!

Ik kan wel een foto maken van een ms20... let me know!

Origineel geplaatst door DeLoN

Ja zo van.. "leuk meissie, maar jammer dat die synth er zo voor stond"8P ;)

Of misschien, "leuk meissie, maar jammer dat ze zo voor die synth stond" ;)

Ik dacht eerder om alleen maar mooie vrouwkes te nemen en daar dan met transparante beits mooie synths overheen schilderen. Mooie Moog met hele lekkere knopjes, mwah :)

Wel snel afwassen die handel, anders zijn ze straks vergiftigd haha.

Strak idee, maar dit gaat ook echt door?

Want hoe staat het met de muismatten?

Ehm, psr reeks is heel oud en heeft meer dan 25 synths hehe. (Waaronder m'n PSR 70).

Ik kan wel ff gaan photoshoppen. Heb nog wat leuke foto's gevonden voor wat gear dus...
... Heb ook de andere foto's. (Zeg maar de achtergrond ;) )8D

Muismatten..

Muismatten..

Dit is een stuk eenvoudiger dan de muismatten.. omdat hier de kleine oplage geen probleem is (het wordt er alleen wat duurder door).

Veel werk is het nog steeds.. want de boel moet natuurlijk wel inelkaargezet worden in InDesign of Quark.. (vrijwilligers kunnen zich altijd even melden).

je moet er wel op letten dat als je kiekjes wilt van pak 'm beet de afmeting van een a4-tje, en dat wilt laten drukken, je voor een beetje goede kwaliteit toch zeker (digitaal) aan een megapixel of 5 moet denken... dus zeg een resolutie van 2000+ en op tiff i.p.v. jpeg...

voor de rest erg strak plan!

Ik dacht meer aan een poster op 60x80 of 80x100 cm

Een minimoog op schaal 1:1 op de muur, tof hoor (als er deze er opkomt natuurlijk)

Is een verjaardagskalender geen beter idee? Dan hebben we er langer plezier van.

Verjaardagskalender is natuurlijk ook een prima plan.. en dat geeft ons wat meer tijd.. :)

Bestandsformaat voor de plaatjes is overigens niet belangrijk. Liefst jpg (tiff mag ook .. maar is nergens voor nodig). Resolutie ergens tussen de 150 en de 200 dpi (150 IS genoeg). Hiermee komt het 'native' formaat van de plaatjes op 1500 x 1000 pixels terecht bij een afmeting van 257 x 170 mm (A4 - 2 cm rondom).

Back