Naiant MSH mics, te goedkoop ?

staat je fantoom aan ? prik de mic rechtstreeks in je mixer ofzo en schakel de fantoom aan. dan moet hij het doen.

en die amerikaanse draad heb je adapters voor.

hier doen ze het ook .. die phantoom voeding he ;) .. dacht dat ie alleen voor die buis was

straks effe goed testen ..

Origineel geplaatst door elektrovolt
staat je fantoom aan ? prik de mic rechtstreeks in je mixer ofzo en schakel de fantoom aan. dan moet hij het doen.

en die amerikaanse draad heb je adapters voor.

ik voel me zo n sukkel

was even vergeten dat er phantom op moest ;)

ik dacht al.. hij geeft wel contact... hahah

weet iemand waar je die adapters kunt halen?

wat een mics hee .. hier totaal geen last van ruis .. heb alleen de tube nog niet geprobeerd

ik vind ze iig te goedkoop .. ;)

txs jimi !

hehehe te goedkoop nog wel :D maar ik ben er ook erg tevreden over. de buizenmics ruisen een hele klein beetje, maar zeker niet meer dan de meeste mics. heb er geen last van in ieder geval

Zo ik ben ook aan het klooien geweest, het omni stereo paar werkt perfect verschil tussen ruis en maximaal volume is bij mij groot genoeg. Heb hier nog nooit met een stereo set gespeelt, maar dit is erg leuk knooien.

De cardoid heeft standaard een erg hoge ruisvloer en gooit met het kleinste geluidje of zelfs als ik hem vastpak, voluit op m,n preamp.

Nouja ik heb het zo even snel geprobeert, misschien zie ik wat over het hoofd als een rotte kabel, of verkeerde preamp instellingen. Van de week zal ik me maatje op accoustische gitaar recorden en zal ik wat posten :biertje:

Kan ze nog steeds niet uitproberen vanwege een verbouwing :stupid :stupid :stupid

Origineel geplaatst door JimmySX
Kan ze nog steeds niet uitproberen vanwege een verbouwing :stupid :stupid :stupid
vrienden ?

Maar die omni's zijn erg oke .. al is het volgens mij niet helemaal omni omdat de ingang natuurlijk alleen aan de bovenkant zit ..

wel... wat werkt dit goed zeg.

phantom aan en.... heerlijk helder naiant...

perfect als overhead voor de cymbals. mischien moet ik er ietsjes mid of laag bij draaien zelfs.

en wat zijn ze compact. nu alleen nog die adaptertjes zoeken (als iemand er nog 2 heeft liggen, ik neem ze graag over)

helemaal top jim.

Origineel geplaatst door MusiQmaN
nu alleen nog die adaptertjes zoeken (als iemand er nog 2 heeft liggen, ik neem ze graag over)
Elke zichzelf respecterende muziekzaak moet ze wel hebben liggen. Ik heb van 't weekend een
K&M MICROFOON ONDERDEEL VERLOOP.5/8" BODY MET 1/2"EN 3/8"NI voor 2,30 bij Tonika te Groningen gescoord. De schroefdraad is 5/8" en een standaard mic. stand hier heeft een schroefdraad van 3/8".

Nu nog iets bedenken om de "rolgevallen" van de stereobar stevig vast te kunnen zetten, want die van mij kan ik niet voldoende vast zetten...beetje funest voor je stereobeeld (was ook de hoofdreden om de Naiants dit weekend niet te gebruiken voor een locatieopname). Misschien dat een extra paar bouten om de schroefdraad (dus net zo-1 als die om de centrale schroefdraad zit) werkt?

Origineel geplaatst door MusiQmaN
wel... wat werkt dit goed zeg.
helemaal top jim.

mooi zo, veel plezier !

wat betreft die stereobar problemen: waarschijnlijk helpt het wel als je een opvulring van dezelfde grootte gebruikt als het plasticje dat er tususen zit, maar dan van een ander materiaal. rubber, vilt, iets in die richting.

als iemand nou problemen heeft zoals ruis, defecten en andere dingen die gewoon niet kloppen, stuur Jon een maitje, je hebt tenslotte garantie. hij is daar niet moeilijk in gelukkig :)

Ben ik ook heel benieuwd naar, overweeg momenteel een aardige bestelling...

Dus. Wie heeft ze al een keer op het podium om een drumstel gehangen ?

Groetjes,
Allert

leuk om te horen, Wessel.
heb de forums even doorgelezen ook. het is zo'n simpel ontwerp, onderdelen kosten geen drol maar ze klinken gewoon erg goed.

snel opgenomen testje: 2 mics boven een harmonium KLIK

Back