Naiant MSH mics, te goedkoop ?

ik zit echt te poppelen .. logic, traveller en laptop zijn er helemaal klaar voor .. moet ik helpen inpakken ? :D

hah, ik wilde net wat gaan schrijven hierover :D
sorry voor de vertraging, ik moest invallen met het regelen van een feest, heeft me drie dagen NON STOP keiharde arbeid en pure frustratie gekost... en daar ben ik net een uurtje klaar mee... eindelijk !

ik heb alles gesorteerd, alleen de ringen (voor degenen die ze besteld hadden) zijn niet geleverd. gelukkig zijn ze ook niet verrekend dus voor de "gedupeerden": de kosten daarvan worden door mij teruggestort.

morgen ga ik alles inpakken en overmorgen gaan ze op de post. degenen die ze bij mij op willen komen halen: stuur mij een mailtje of een PB, dan kunnen we een afspraak maken om langs te komen !

oh, en ze zijn echt heel fijn :D

dsc06894vl5.jpg

:{ wat ziet dat er lekker uit, ben erg benieuwd naar een stereo opname met zo,n disc ertussen.

tnx :)

ik heb zojuist alles gesorteerd, ik mis alleen de ringen en een paar windscreens. mijn windscreens heb ik gedoneerd om toch nog iemand tevreden te stellen maar gelukkig zijn alle microfoons er !

ik ga nu iedereen een mailtje sturen, en morgen wordt het stapeltje met de post meegegeven !

:)

txs .. stuur je die mics op met tracking of verzekering of zonder ?

Moest je nog invoer ellende betalen enzo???

de zending is in tweeën gedeeld, de heffing over de accessoires (klemmen etc.) heb ik al binnen, de heffing over de mics moet nog komen :erm:

Origineel geplaatst door elektrovolt
gewone zendig, van € 6,20... daar zit een track dinges bij volgens mij.

txs .. ik hoop dat ze er voor het weekend zijn. En die btw + invoerrechten komen goed !

dank nog maals ! :okdan:

Nu hoop ik voor jullie allen dat het ook prima kwaliteit is

Zou zo zonde zijn wanneer al die voorpret ineens teniet zou worden gedaan :D

Back