lingo gewonnen !

Origineel geplaatst door musichouse
Hallo Olaf,

Ja, we hebben met z'n tweeen lekker zitten patchen. En de start was alleen nog wel een vette bass drum.

Groeten,
Martijn
Music House NL

was inderdaad errug tof !!!

Waar woon jij ergens? In het zuiden? Kom maar eens naar eindhoven. Ook leuk patchen! :)

Ja Ja, misschien gaan we nog wel een dag Doepfer A100 bij Music House maken. Kan iedereen elkaar ontmoeten die een A100 heeft en ervaringen uitwisselen.

Martijn
Music House NL

Of laat iedereen zijn A100 meenemen en creëer een soort über-modular :D
(wel een stikkertje op je eigen modules plakken met je naam erop ;) )

Re: lingo gewonnen !

nu zag ik in een blaadje iets over een analoge bak van studio electronics: de atc-x. heeft een van jullie die monosynth ? en zijn die wel eens second hand te koop hier in nederland ? wat zijn nou echt dikke analoge synths ?

. [/B]

Ik heb een ATC-1 en ben er erg tevreden mee, alleen gaan de frontjes nog wel eens kapot

Mega patchen! :) Ik heb overgins veel te weinig patchkabels. :(

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Waar woon jij ergens? In het zuiden? Kom maar eens naar eindhoven. Ook leuk patchen! :)

tof !!! wil ik zeker doen. maar ik heb m net gekocht en wil natuurlijk eerst even een tijdje zelf patchen. anders sta ik ook zo voor lol als ik helemaal uit mijn bol ga op een gefilterde blokgolf of iets dergelijks. in ieder geval bedankt voor je aanbod. zal ik je een mailtje sturen als ik denk dat ik ook wat leuks eruit kan krijgen ?

cheers

:)

olaf nu op tv

hehe douane distel demper

je keek wel erg veel naar je buurvrouw Olaf!!!!>:|

Wordt vast nog wel een keer herhaald.......

Netjes Olaf, toevallig tijdens het zappen zag ik Olaf op een naambordje staan, iets wat ik al weken deed, naambordjes bij Lingo spotten.

Gratuliere !!

Origineel geplaatst door ZmokE
Wordt vast nog wel een keer herhaald.......

:(

hoop t niet. f#$k ! wat is dat erg, om je zelf bij zo'n stoffige bende te zien staan. nou ja, deze week ga ik die doepfer halen en ik hoop dat t t waard was :) ...

Voor een Doepfer zou ik ook wel een uurtje in een stoffige bende willen staan hoor.
Enneh....nog gefeliciteerd, met zowel de prijs, als de keus die je gemaakt heb:okdan:

Vette synth = minimoog. of nog een keer winnen en de voyager kopen.

Back