Andromeda al voor minder dan 3300 Euro nieuw

Grooveron

Altijd wat !!
hij is al flink aan het dalen in prijs, word hij mischien toch nog interresant :)

Waar is dat dan???? was net nog ff in rockpalace, maar daar kost tie nog steeds 4300 UR. vreemd dat er zulke grote verschillen in prijs zijn....

In Vlaanderen

In Vlaanderen

In Vlaanderen gaat ie nu over de toonbank voor 3012 EUR, BTW incl en netjes thuis geleverd.

Vind dit nu al een aardige prijs :P

Als je op hun 2de hands site kijkt valt je mond open van verbazing:confused:

Dat zijn toch geen realistische prijzen meer in 2002

Hmm en een dx7II voor meer dan 1200 euro, misschien nog niet omgereken naar de euro dat het nog belgische franken zijn :)

Gelukkig koop daar ik enkel nieuwe spullen want de tweedehandsspullen zijn idd veel te hoog geprijsd.

Hun nieuwe spullen zijn vaak wel leuk geprijsd, gelukkig maar:)

@ Hover : Ben je niet wat te enthousiast geweest over Piens?

als je de prijs op hun site ziet, is dat de prijs exclusief BTW en die is 21% dus: 2823 euro + 21 % = 3416 euro !!!

Er gaat misschien nog ietske af, maar zonder bedelen heb je hem in duitsland voor 3.300. Ik koop al lang niets meer in onze shops louter om die redenen alleen al.

@ grooveron:

ja hun 2De hands prijzen zijn er voor de betere lachkicks!

:D

die had ik dan ook :-)

Origineel geplaatst door Prophet
@ Hover : Ben je niet wat te enthousiast geweest over Piens?

als je de prijs op hun site ziet, is dat de prijs exclusief BTW en die is 21% dus: 2823 euro + 21 % = 3416 euro !!!

Nee hoor, de prijs die op de website staat is slechts een richtprijs, de werkelijke prijs is wel degelijk 3012 EUR. Gewoon een mailtje sturen en je ontvangt een offerte, vrijblijvend natuurlijk.

Van Piens
2470,83 Euro + 518,87 Euro BTW + 23 Euro voor verwerking, administratie en transport = 3012,7 Euro ! (121532 BEF)

De Korg Karma was daar trouwens ook heel wat goedkoper :)

Back