Het bovenstaande advies van dweezil is goed, de keuze hangt natuurlij af van je wensen.
Ik was ook even abuis, bij Topaz heb ik inderdaad de associatie met Soundtracs Topaz, maar ik lees nu dat dit niet terecht is. Het gaat hier om de Wharfedale Topaz, tsja... het is inderdaad erg verdacht dat deze tafel alleen in midden- en oost Europa wordt aangeboden.
Het voorgaande even niet in achte nemende, kijk ik naar de specs van deze tafel. De eerste indruk is dat het allemaal wat krap is voor live gebruik, EQ zonder mid sweeps is toch wel een ernstige beperking, daarbij mis ik een laag-af filter op de mic inputs en verder zijn 2 aux sends wel erg weinig, een effect, een monitor en meer past er niet op. Het is krotom geen goede tafel om een band live te mixen. Het is ook geen studio tafel aangezien er geen direct outs op zitten, dus wat is het dan wel is de vraag?
De website wharfedalepro.com even bezocht ik ben er direct op afgeknapt, mijn hemel die site is echt van de vorige eeuw. Wanneer je op Topaz druk dan krijg je dood leuk een HTTP 404 Not Found om de oren geslingerd. Nee dank je, links laten liggen dit merk, wanneer de website niet eens werkt wat moeten de producten dan voorstellen?
Kan iemand vertellen wat 'wool scull inputs' zijn?
En ik ben ook erg benieuwd naar de '2 su the reel ley five inputs'?