ipod video en avi...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bliepbliep

music - non stop
hoi, ik heb van mijn zuur verdiende centjes een ipod gekocht, dat syncen met itunes werkt erg goed, zover geen problemen.

nou heb ik hier een dvd van fat boy slim liggen en het leek mij leuk om deze op mijn ipod te zetten, alleen slikt de ipod alleen maar vage formaten als *.mov geloof ik. ik heb een dagje zitten prutsen en het is me nog niet gelukt, ik heb er al verschillende AVI bestanden van kunnen maken en itunes kan daar met heeeeeeeeeeeeeeeel veel denkwerk ook een ipod bestand van maken alleen dan zonder geluid ( :confused: )

iemand die een handige converter weet speciaal voor de ipod video, ik kan er op de apple site niets over vinden.

ik WEET dat dit een synth forum is maar om me nou lid te maken van een ander forum om even een vraagje te stellen vind ik ook zo wat...

bliepbliep

ik kom nu uit op allerlei shareware die maar voor de helft werkt en waarbij je nog steed variabele in moet vullen waar ik geen :kont: van snap. de windowgrootte ben ik achter gekomen maar de bitrate? geen idee.

er is wel een programmatje maar dat is voor de mac... lekker handig...

de manual helpt ook al niet...

wikipedia helpt niet... (dan is het pas echt raak...)

ik zit nu te zoeken in http://docs.info.apple.com

bliepbliep

sorry fuse, ik zie de link niet, dit is trouwens het algemene gedeelte van synthforum dat juist niet hoef te gaan over synths en aanverwante zaken (dan zit ik met muziek/video's nog aardig warm 8o)

ik ga nu proberen met dat programmatje wat te converten, kijken of het werkt :koffie:
bedankt voor de tips en links!

bliepbliep

Origineel geplaatst door bliepbliep
sorry fuse, ik zie de link niet, dit is trouwens het algemene gedeelte van synthforum dat juist niet hoef te gaan over synths en aanverwante zaken (dan zit ik met muziek/video's nog aardig warm 8o)

Tuurlijk, je hebt helemaal gelijk...

Waarom zou je deze vraag ook op het Tweakers' of Apple forum posten? Wat een mallerds zijn we hier toch. 8o)

http://discussions.apple.com/category.jspa?categoryID=146

eigenlijk heb je daar best wel heel erg een punt mee, het is toch wat ingewikkelder dan ik dacht, er is dus niet een simpel "one click" programmatje voor die ipod van me, ik denk dat ik me toch maar eens bij andere forums op ga geven. ik vind dat altijd zo'n gedoe, het is altijd maar afwachten of je er spam van krijgt en die wachtwoorden en gebruikersnamen vergeet ik telkens. ik probeer daarom het aantal forums waaraan ik deelneem tot het minimum te beperken, vandaar dat ik het hier maar post, aangezien hier allemaal super technische mensen zitten.

dat programma wat ik nu heb zou moeten werken, morgen even proberen als ik tijd heb, ik denk dat dit de oplossing al is.

bliepbliep

Dat bedoel ik maar. Als je als noob nog niet eens een filmpje kan converteren.
Met een 'one click' instelling kom je idd niet verder nee.

Dit soort vragen vind ik eigenlijk nog erger dan iemand die hier komt vragen hoe z'n illegale softsynth werkt.

(Het is mijn mening maar hoor.)

Waar kan je dat scoren? Bij Tellsell? :D

Bericht door een moderator:
Fuse, ben je klaar met trollen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back