geschirrspüler
ex pocketzip
ik kan me vergissen, maar het lijkt dat ik op de voorpagina bij het bericht "Elektron Machinedrum(UW) & Monomachine MKII" onderaan het linkje "lees meer" mis.. is dat de bedoeling?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik kan me vergissen, maar het lijkt dat ik op de voorpagina bij het bericht "Elektron Machinedrum(UW) & Monomachine MKII" onderaan het linkje "lees meer" mis.. is dat de bedoeling?

(werkt dus niet als je steeds op andere computers of met andere browsers werkt, uiteraard)
- en zoals je ziet kun je de menu's links en rechts ook dichtklappen):Wat ik persoonlijk erg handig vind: .....
mijn dag is weer goed.
Wat ik persoonlijk erg handig vind: rechtsboven bij die nieuwsvakken staat een minnetje. Klik daarop en je houdt slechts de titelbalk over (die vervolgens ook weer uitgeklapt kan worden). Dit wordt opgeslagen in je cookies, dus volgende keer dat je SF bezoekt is wat je had dichtgeklapt nog steeds dicht.(werkt dus niet als je steeds op andere computers of met andere browsers werkt, uiteraard)
Mijn voorpagina ziet er dus zoiets uit (okee, minus rondje en pijl- en zoals je ziet kun je de menu's links en rechts ook dichtklappen):
heb je dan pcies genoeg tijd om alleen dat te lezen wat je graag wil zien dan?Dat zijn nou net de dingen waar ik geen tijd aan wil besteden. gr.jeroen