tijd voor de jumpstyle

Geef mij maar de oude Underground Construction dingetjes.. Mark V & Poogie Bear waren de koningen! Als ik Magot of Ants in da Pants hoor krijg ik een smile op mn gezicht, geniale tracks..

Origineel geplaatst door spdk
Lekker slappe thread dit, schreeuwen dat je jump stom vind is net zo goed kudde gedrag als zeggen dat het cool is, lekker meelopen met z'n allen zonder je erin te verdiepen, net of alle jump bestaat uit blije deuntjes, dan vind ik alle hardcore ook bestaan uit gejatte trancedeuntjes met *kuch* stoere hiphop samples. Neem es de moeite om Noiseprovider met bits & bytes te luisteren, dat is ook jump, maar ik heb er geen blije gezelligheid of polonaise in terug kunnen vinden.

Verder vind ik het fijn om te weten dat de kids die nu jump luisteren later waarchijnlijk techno of hardcore gaan luisteren en geen r&b of hiphop.
wat nou kuddegedrag? ik vond die underground construction dingetjes negen jaar geleden al kut, jump is gewoon niks voor mij en heeft wat mij betreft 0,0 met hardcore te maken...

dat er af en toe een uitschieter tussen zit, so be it, zoals ik al zei is geen genre per definitie slecht...maar dan hoef ik niet opeens jump tof te vinden...dat jij dat wel vindt is jouw probleem, maar ga me geen meeloper noemen :r

--edit--

Ik vind ook niet dat Jump iets met Hardcore te maken heeft en dat jij nou net die uitschieter bent die geen meeloper is omdat je Poogie Bear 9 jaar geleden al kut vond, so be it. Ik was niet op een persoonlijke aanval uit of zo.

De reden dat ik op deze manier reageer op deze thread is niet dat ik jump nou zo'n warm hart toe draag, maar
een paar jaar terug moest ik telkens als ik zei dat ik Hardcore leuk vond, uitleggen wat voor soort Hardcore ik luisterde en dat ik niet die muziek bedoelde die de rest van de straat luisterde en dat ik dus echt wel stoer was.

Op dit moment speelt hetzelfde bij jump, als je als jump liefhebber verteld dat je jump leuk vind, dan denkt iedereen meteen, "Ja jumpu, dat ken ik ook" terwijl jij dan een heel andere stroming binnen die scene bedoelt, die helemaal niet bekend is bij iedereen, dit moet je vervolgens uit gaan leggen, echt heel genant allemaal :D

Omdat ik dus begrijp wat de liefhebber van de duistere kant van de jumpscene op dit moment meemaakt, neem ik het een beetje voor hen op.

Laatst gewijzigd:
--edit--

Ik vind ook niet dat Jump iets met Hardcore te maken heeft en dat jij nou net die uitschieter bent die geen meeloper is omdat je Poogie Bear 9 jaar geleden al kut vond, so be it. Ik was niet op een persoonlijke aanval uit of zo.

De reden dat ik op deze manier reageer op deze thread is niet dat ik jump nou zo'n warm hart toe draag, maar
een paar jaar terug moest ik telkens als ik zei dat ik Hardcore leuk vond, uitleggen wat voor soort Hardcore ik luisterde en dat ik niet die muziek bedoelde die de rest van de straat luisterde en dat ik dus echt wel stoer was.

Op dit moment speelt hetzelfde bij jump, als je als jump liefhebber verteld dat je jump leuk vind, dan denkt iedereen meteen, "Ja jumpu, dat ken ik ook" terwijl jij dan een heel stroming binnen die scene bedoelt, die helemaal niet bekend is bij iedereen, dit moet je vervolgens uit gaan leggen, echt heel genant allemaal :D

Omdat ik dus begrijp wat de liefhebber van de duistere kant van de jumpscene op dit moment meemaakt, neem ik het een beetje voor hen op.

Waarom maakt iedereen zich zo druk over wat andere mensen goed danwel slecht vinden? Als jij ervan geniet, dan is het toch prima. Daarbij draait het altijd uit op "de pot verwijt de ketel". Mensen die hier worden aangevallen omdat ze Jump tof vinden, vallen in een andere topic weer mensen aan die, pak 'm' beet, trance te gek vinden.

Iedereen is meer bezig om andere genres belachelijk te maken, dan van zijn eigen stijl te genieten...

Maar goed, ik zit net te luisteren naar de nieuwe cd van ons aller Britney "trainwreck" Spears en zit volop te genieten. Komt u maarrrrr......:W

--edit--

Op dit moment speelt hetzelfde bij jump, als je als jump liefhebber verteld dat je jump leuk vind, dan denkt iedereen meteen, "Ja jumpu, dat ken ik ook" terwijl jij dan een heel stroming binnen die scene bedoelt, die helemaal niet bekend is bij iedereen, dit moet je vervolgens uit gaan leggen, echt heel genant allemaal :D

okay nevermind...:biertje:

melbourne shuffle ken ik al zeker wel 1,5 jaar ofzo, maar goed, is nu ook al hip in de boeren zuipketen dus dat wordt nog wat :)

Back